rss

Formula 1 ramane o provocare pentru sponsori

  1. 17/02/2009
  2. Tags: Formula 1, ING

Formula 1 nu are nici un motiv s? se team? c? decizia celor de la ING de a parasi acest sport este un precursor pentru ca ceilalti sponsori de talia lor sa procedeze la fel.

Acesta este punctul de vedere al directorului echipei McLaren, Ron Dennis, care crede c? Formula 1 continua sa reprezinte o mare valoare pentru sponsori, in ciuda dificultatilor financiare cu care se confrunt? companiile din întreaga lume.

Gigantii de la ING au anun?at luni diminea?? c? au decis sa nu se extinda in implicarea in Formula 1 dincolo de sfar?itul anului, dupa ce au fost sponsorul principal al echipei Renault din 2007.

?i, de?i chiar si cele mai sumbre scenarii ar putea sugera ca decizia ING de a intoarce spatele Formulei 1 poate fi un semn de avertizare legat de faptul ca si alti sponsori mari ar putea pleca, Dennis considera ca baza acestui sport ramane puternica.

Intr-o declaratie pentru autosport.com despre ce a insemnat decizia ING pentru Formula 1, Dennis a spus: "În mod evident, nu ar fi potrivit pentru mine sa comentez în mod special decizia ING, nu mai mult decât sa fac observa?ia ca este vorba in mod evident de un caz special, deoarece ING este o banca care s-a confruntat cu provoc?ri mai deosebite in ultima perioada.
"Acestea fiind spuse, vreau s? profit de aceast? ocazie pentru a sublinia faptul ca Formula 1 ramane o propunere de sponsorizare extrem de atractiva, care ofer? companiilor implicate un profit impresionant in urma investi?iei."

Într-adev?r, declaratia ING a reiterat ceea ce directorii de marketing au declarat public de mai multe ori: "Pe parcursul ultimilor doi ani, ING a realizat cu succes obiectivele sale de sponsorizare pentru Formula 1, crescand recunoasterea globala a marcii cu 16 procente [martie 2007 fa?? de noiembrie 2008]. Formula 1 r?mâne un puternic pilot pentru afaceri, chiar si într-un climat economic dificil."

"?i, muncind sub umbrela FOTA, toate echipele de Formula 1 inten?ioneaz? s? fac? tot posibilul pentru a depasi impreuna aceasta cadere economic?, astfel incat sa intoarca profitul asteptat de catre partenerii si sponsorii care au investit."

Decizia ING de a p?r?si Formula 1 a venit dupa ce a fost for?at s? fac? dramatice reduceri de cost, ca urmare a asteptarii unei pierderi de un miliard de euro pentru anul 2008.

Vizualizari: 888