Cu doi ani inainte de facelift, am aflat primele informatii despre transformarile estetice si tehnice prin care va trece vedeta lui Porshe, 911. La exterior nu se vor petrece prea multe lucruri, designerii urmand a schimba doar intr-o mica masura priza de aer din fata (ce va deveni mai mare) si revizui usor linia stopurilor. Sub capota insa, noutatile vor fi destul de importante. Ca si SUV-ul Cayenne, 911 va primi motoare cu injectie directa de benzina, astfel incat este de asteptat ca frecventa alimentarilor cu combustibil sa scada, teoretic, cu 10%. In plus, va exista si o crestere de putere, in intervalul 5-25 CP. Pe langa aceasta, Porsche se gandeste serios sa introduca transmisiile robotizate de tip DSG, care sa inlocuiasca mai lentele cutii automate Tiptronic (cu exceptia lui 911 Turbo, acestea adauga, in medie, 0,5 secunde la timpii necesari atingerii pragului de 100 km/h comparativ cu o transmisie manuala). 911 ar mai putea fi dotat si cu un sistem night-vision, cea ar imbuntatati considerabil siguranta la volan pe timp de noapte.