© 2024 Auto.ro
In ciuda layout-ului cu motor si tractiune spate un pic extrem pentru unii, modelele Porsche Carrera fac parte fara indoiala din elita masinilor sport, fiind considerate de catre fani si cunoscatori drept unele dintre cele mai manevrabile din lume.
Pentru ultimul proiect al celor de la 9ff asta a contat insa mai putin, timpii de record pe circuitele de viteza fiind abandonati in favoarea performantelor in linie dreapta.
Faceti cunostinta cu DraXster, un hiper-911 bazat pe si asa extrem de rapidul GT9, al carui unic scop in viata este sa pulverizeze orice oponent pe sfertul de mila. Pentru a realiza ambitiosul deziderat, inginerii tunerului german au mai scos un iepure din palarie obligand motorul boxer de patru litri sa produca 1300 CP (si 1190 Nm) – cu vreo 300 CP mai mult decat eterna referinta Bugatti Veyron.
Avand in vedere si greutatea de doar 1.168 kg (cu vreo 700 kg mai mica decat a supercar-ului din Molsheim), nu ar mai trebui sa mire pe nimeni timpul de 9,5 secunde necesar atingerii vitezei de 260 km/h.
Deocamdata, 9ff nu a comunicat si alte date referitoare la performantele masinii, insa nu ne indoim ca, de exemplu, viteza maxima se poate masura in warp...