© 2024 Auto.ro
A fost nevoie de o criza economica fara precedent si de amenintarea falimentului pentru ca General Motors sa se decida sa produca masini competitive, si speram ca desteptarea sa nu se fi dat prea tarziu.
Mai ales acum cand fostul numar unu mondial a anuntat ca noua generatie de motoare V6 cu injectie directa va fi disponibila si pe noile SUV-uri compacte.
Mai puternice, mai economice, mai ecologice si in general mult mai moderne decat fostele agregate, noile propulsoare sunt dotate cu injectie directa de benzina si sunt oferite impreuna cu o noua generatie de cutii de viteze automate, cu sase rapoarte.
Deja GM a luat decizia ca V6-le de trei litri (pozitionat la mijlocul gamei intre fratele mai mare de 3,6 litri de pe CTS si viitorul “patru-in-linie” de 2,3 litri si 200 CP ce va debuta pe Chevy Equinox) sa isi faca aparitia pe viitorul Buick LaCrosse, insa el va fi instalat in cele din urma inclusiv sub capota viitoarelor SUV-uri Chevrolet Equinox (ca motor optional) si Cadillac SRX (ca motor standard de baza).
Pe toate cele trei masini el va oferi in jur de 250 CP si un consum extraurban de circa 7,8 litri/100 km, performante remarcabile pentru un propulsor dezvoltat pe celalalt mal al Atlanticului.