GM infrateste marcile Opel si Buick
- 13/01/2009
-
Tags:
Buick, GM, Opel
Carl-Peter Forster, presedintele diviziei europene a
General Motors, a anuntat cu ocazia
Salonului Auto de la Detroit ca grupul pe care il reprezinta este interesat de o "infratire" a marcilor subsidiare
Opel si
Buick.
Reprezentantul
GM a lasat sa se inteleaga ca cele doua branduri sunt cele mai importante din cadrul concernului. Desi in ultima vreme pe portile uzinelor
Buick nu au iesit decat
automobile batranesti, bune doar pentru bunicii nostri, aceasta companie a reprezentat candva imaginea
autovehiculelor sportive si luxoase, devenind chiar un simbol pentru exclusivismul american.
Insa, asta se intampla prin anii '40-'50, iar printr-un eventual parteneriat cu
Opel,
GM urmareste reinvierea brand-ului
Buick, care ar urma sa devina in State ceea ce
Opel reprezinta, deja, in Europa.
In plus, daca "imprumuta" designul modelelor germane, americanii castiga si pe piata chineza, acolo unde
Astra si
Corsa se vand deja cu logo-ul
Buick. Apropierea dintre cele doua marci poate fi probata si la Detroit, unde
GM a adus Buick LaCrosse, model destinat pietei americane construit pe platforma lui
Opel Insignia.