© 2024 Auto.ro
Bentley Continental GT nu a fost niciodata o masina frumoasa pe cat impresionanta, iar cei care s-au grabit sa ii amelioreze look-ul au facut-o in sensul accentuarii prezentei.
Nemtii de la Hamann nu fac exceptie de la regula si o dovedesc cu noul bodykit botezat Imperator Widebody, disponibil atat pentru Continental GT cat si pentru Continental GT Speed.
Nu mai putin de 16 componente de caroserie – printre care un bumper dotat cu diode electroluminiscente pentru luminile de zi, praguri laterale evazate si o bara de protectie posterioara ce integreaza un diffuser aerodinamic – au latit si bombat caroseria coupe-ului din Crewe, care nu a putut fi totusi completa fara prezenta unui tuning de suspensie (garda la sol a scazut cu 30 mm in fata si 20 mm in spate) si a unui set de jante impunator: 21 x 10.5 inch (optional se ofera chiar si unele de 22 x 10.5 inch pe fata, respectiv 22 x 11 inch pe spate).
Si pentru ca Hamann este un tuner german, iar asta inseamna mai mult decat proiectarea unor elemente aerodinamice tipatoare – la urma-urmei, orice “tuner de cartier” stie sa faca asta –, Conti GT a fost dotat si cu un kit de crestere a puterii motorului W12, care ajunge acum la 630 CP si 750 Nm.
Intre timp, operatiunea similara rezervata lui GT Speed aduc in scena 650 CP si 830 Nm, probabil suficient cat sa te faca sa omiti acel minunat interior cu finisari din fibra de carbon si pedalier din aluminiu.