rss

Honda, pe primul loc in JD Power

  1. 30/06/2007
  2. Tags: Honda
Studiul APEAL (abrevierea lui Automotive Performance, Execution and Layout), intocmit de JD Power, este unul cel putin la fel de important precum cel de determinare al satisfactiei consumatorilor cu privire la fiabilitatea masinii, incercand sa masoare opinia acestora vizavi de designul, dotarile, atractivitatea si performantele masinii.

Anul acesta, in Statele Unite, Honda a fost campionul absolut.

Masurate – ca si competitorii sai – pe o scara de la 1 la 1.000 de puncte, produsele numarului trei nipon au reusit sa se impuna in patru segmente prin mini-ul Fit, SUV-ul CR-V, camioneta medie Ridgeline si MPV-ul Odyssey.

A fost singurul constructor care a obtinut patru titluri, in urma sa clasandu-se Mercedes si BMW cu cate trei (prin E-Klasse, S-Klasse si GL-Klasse, respectiv Serie 3, Serie 6 si X5) si Volkswagen, Ford si Nissan cu cate doua.

Totusi, “calitativ” privind lucrurile, cel mai bine a iesit Porsche, care a reusit sa-si pastreze tiotlul de “Cea mai buna marca” pentru al treilea an consecutiv, devansandu-i pe cei de la BMW cu numai doua puncte (849 versus 847).

Surpiza cea mai mare a fost insa lipsa din top a lui Lexus si Toyota, abonati obisnuiti ai primelor locuri in studiile JD Power. Studiul a fost realizat pe un esantion de 91.000 de cumparatori de masini noi, care le-au achizitionat intre luna februarie si luna mai anul curent.
Vizualizari: 816