Honda, pe primul loc in JD Power
- 30/06/2007
-
Tags:
Honda
Studiul
APEAL (abrevierea lui
Automotive Performance, Execution and Layout), intocmit de
JD Power,
este unul cel putin la fel de important precum cel de determinare al
satisfactiei consumatorilor cu privire la fiabilitatea masinii,
incercand sa masoare opinia acestora vizavi de
designul,
dotarile,
atractivitatea si
performantele masinii.
Anul acesta, in
Statele Unite,
Honda a fost campionul absolut.
Masurate – ca si competitorii sai – pe o scara de la 1 la 1.000 de puncte, produsele numarului trei nipon au reusit sa se impuna in patru segmente prin mini-ul
Fit, SUV-ul
CR-V, camioneta medie
Ridgeline si
MPV-ul
Odyssey.
A fost singurul constructor care a obtinut patru titluri, in urma sa clasandu-se
Mercedes si
BMW cu cate trei (prin
E-Klasse,
S-Klasse si
GL-Klasse, respectiv
Serie 3,
Serie 6 si
X5) si
Volkswagen,
Ford si
Nissan cu cate doua.
Totusi, “calitativ” privind lucrurile, cel mai bine a iesit Porsche, care a reusit sa-si pastreze tiotlul de “Cea mai buna marca” pentru al treilea an consecutiv, devansandu-i pe cei de la BMW cu numai doua puncte (849 versus 847).
Surpiza cea mai mare a fost insa lipsa din top a lui
Lexus si
Toyota, abonati obisnuiti ai primelor locuri in studiile JD Power. Studiul a fost realizat pe un
esantion de 91.000 de cumparatori de masini noi, care le-au achizitionat intre luna februarie si luna mai anul curent.