General Motors a renuntat la cel mai bun Hummer care a existat vreodata, H1, dar continua sa creada in Chevrolet-ul Tahoe imbracat in haine macho numit H2.
Dovada este acest facelift destul de major aplicat uriasului din Detroit, in urma caruia el a primit un interior nou si un motor mai puternic, cuplat la o
transmisie cu 6 rapoarte.
Mai puternic la americani inseamna automat mai mare, iar propulsorul de sub capota lui H2 a ajuns in consecinta la
6,2 litri, 393 CP si 574 Nm.
Totusi, trebuie sa mentionam ca gigantul, mai puternic cu 43 CP ca inainte, face parte din ultima generatie de agregate V8 ale numarului 1 mondial si, desi este mai mare ca vechiul motor de sase litri, este mai usor decat acesta multumita utilizarii aluminiului la fabricarea blocului.
In plus, cutia de viteze automata cu sase trepte
Hydra-Matic are un al saselea raport de „tall overdrive”, ce permite atingerea unor consumuri de combustibil cat de cat decente.
Habitaclul, al doilea punct forte al lui Hummer H2 2008, este aproape in totalitate innoit, in categoria „
brand new” intrand tabloul de bord, scaunele, prezenta unui al treilea rand de scaune ce face loc pentru inca doi pasageri, panourile interioare ale usilor, controalele, climatizarea si sistemul de entertainment cu DVD.
Noul model se va putea distinge cel mai clar de restul din fata, acolo unde sunt grila de radiator mai inalta si partea de jos a barii de protectie vopsita in argintiu.
Si, desi au fost unele momente in care acest urias s-a cam facut de ras in off-road,
GM insista pe calitatile sale de catarator si va oferi pe lista de optionale o suspensie pneumatica controlata electronic pentru puntea spate, ce va fi, spera ei, de folos pe drumuri foarte accidentate sau la tractarea unor greutati mari.