rss

Hummer H3 Alpha de la Geiger

  1. 11/10/2007
  2. Tags: Geiger, Hummer h3, Hummer h3 alpha
Geiger si-a facut faima in Europa si nu numai prin programele de tuning cel putin extravagante propuse pentru Hummer H2, o masina care, odata ce iesea din mainile lor, ajungea sa ruleze pe jante de 28 de inch si sa-si bazeze mobilitatea pe motoare V8 de 700 CP.

Germanii s-au mai calmat insa intre timp si o buna dovada in acest sens este pachetul de modificari destinat mezinului H3 (versiunea Alpha, echipat cu motorul V8 de 5,3 litri), mult mai pamantean decat cel al fratelui mai mare.

Vorbim de bosaje supradimensionate, jante de “doar” 24 de inch diametru, dungi asemanatoare masinilor de curse trasate longitudinal pe intreaga caroserie (pe astea, sincer, nu le-am inteles), geamuri fumurii si nelipsitul tuning de suspensie menit sa coboare garda la sol si sa ii imprime masinii un caracter mai dinamic la rularea pe sosea.

De fapt, acolo isi va prezenta cel mai bine acest Hummer muschii, desi Geiger incearca sa ne convinga ca sistemul de tractiune integrala functioneaza mai bine ca oricand.

Putem sa punem pariu ca primul lucru pe care clientii acestei masini il vor face va fi sa simta pe pielea lor ce poate un monstru de 2,3 tone cu un motor de 300 CP si 438 Nm (+ 5 CP si +8 Nm comparativ cu un H3 Alpha “normal”)
sub capota, dar daca nu veti ajunge niciodata in aceasta situatie va informam ca Geiger H3 GT ajunge la o viteza maxima de 200 km/h.

Ar fi pacat insa: interiorul SUV-ului Hummer abunda de piele si insertii din fibra de carbon, iar in fiecare tetiera a scaunelor din fata au fost plasate monitoare conectate la un sistem DVD player.

In plus, chiar si problema consumului de combustibil si a emisiilor poluante poate fi mult mai putin agasanta, in momentul in care le specifici celor de la Geiger sa modifice motorul astfel incat sa mearga cu gaz natural (moment in care emisiile de CO2 scad cu 20%, iar un plin pentru rezervorul de 75 de litri ajunge sa coste doar 40 de euro).
Vizualizari: 1400