© 2025 Auto.ro
Hyundai Motorstudio a castigat un premiu “iF Design Award 2015” la categoria ‘Communicare’ – in semn de recunoastere a viziunii creative a marcii. Colectia Hyundai Motorstudio, care include obiecte de uz cotidian, precum o ascutitoare, pahare, cani sau scaune, cu design simplu, dar unic, a primt un al doilea premiu la categoria ‘Produs’, iar creatia Hyundai Motorstudio ‘Spoon Set’ (set de linguri), inclusa in aceasta colectie, a obtinut al treilea premiu pentru marca, un prestigios titlu ‘Gold’.
Juriul a acordat prestigioasele distinctii pe baza unui proces riguros de analiza, in competitie fiind inscrise aproape 5,000 de creatii din 53 de tari.
Won-Hong Cho, Vice Presedinte Executiv Hyundai Motor, a declarat: “O astfel de recunoastere, fara precedent, din partea juriului international “iF”, un institut de design prestigios, evidentiaza progresul realizat de marca Hyundai.”
Hyundai Motor a deschis primul Hyundai Motorstudio in districtul Gangnam din Seul in 2014, iar al doilea la Moscova luna trecuta, cu scopul de a oferi o noua experienta de marca clientilor Hyundai. Ambele studiouri ofera experiente de vanzare, dar si culturale inedite, expunand creatii care comunica vizitatorilor directiile de dezvoltare ale marcii in viitor.
Hyundai Motor sarbatoreste, de asemenea, si premiul special anuntat anterior, “iF Design Award 2015” la categoria ‘Produs’ pentru noul model i20, care a fost decernat la Munchen. Este al doilea an consecutiv in care design-ul modelelor Hyundai este recunoscut si premiat, dupa distinctia obtinuta anul trecut de modelul Hyundai Genesis.
De peste 60 de ani, premiile “iF Design” sunt recunoscute pe plan mondial ca un simbol al excelentei. Organizate de “iF International Forum Design”, aceste distinctii recunosc creatiile exceptionale de design din diferite domenii si categorii.