rss

Hyundai a urcat pe locul 5 la vanzari

  1. 01/07/2008
In ultimii ani, Hyundai a avansat incet-incet pe scara ierarhica si, dintr-un constructor "de duzina", a ajuns sa produca masini din ce in ce mai fiabile si mai bune calitativ, capabile sa lupte de la egal la egal cu alte marci cu pretentii din industria auto.

Unul dintre oamenii responsabili cu succesul pe care compania coreeana l-a cunoscut in ultima vreme este chairman-ul Chung Mong-Koo, sub a carui indrumare Hyundai a urcat pe locul cinci intr-un clasament al celor mai bine vandute marci din lume. Hyundai, impreuna cu "surioara" Kia, au comercializat un total de 3.961.629 unitati in 2007, urcand astfel pe pozitia a cincea, potrivit Automotive News. In 1999, cand Mong-Koo s-a instalat in functie, Hyundai se afla pe locul 11, insa isi propuneau sa ajunga pe cinci. Iata ca "miracolul" s-a produs, iar cu modele ca Genesis in portofoliu, coreenii pot spera chiar la mai mult.

In continuare, Toyota detine sefia pe plan mondial, cu aproape 10 milioane de modele vandute anul trecut, urmata de consortiul General Motors, cu aproximativ 500.000 de unitati mai putin vandute.

Topul vanzarilor pe marci in 2007:
1 Toyota 9,366,000
2 GM 8,902,252
3 Volkswagen 6,191,618,
4 Ford 5,964,000
5 Hyundai-Kia 3,961,629
6 Honda 3,831,000
7 Nissan 3,675,574
8 PSA/Peugeot 3,428,400
9 Chrysler 2,676,268
10 Fiat 2,620,864
Vizualizari: 488