Hyundai face echipa cu Rhys Millen la SEMA
- 31/07/2008
-
Tags:
Rhys millen racing, Sema
Cu nici o saptamana in urma, va informam ca Hyundai a invitat mai multi tuneri la centrul sau din Statele Unite pentru a-i familiariza cu liniile noului Genesis Coupe si a-i determina sa propuna o serie de programe de individualizare spectaculoase.
Desi ca “manevra” de marketing este foarte buna, strategia coreenilor nu poate fi completa si fara o prezenta de rasunet la cel mai mare eveniment dedicat pietei aftermarket, SEMA. Recent, si aceasta problema a fost rezolvata...
Hyundai i-a ales pe cei de la Rhys Millen Racing ca parteneri pentru marele eveniment ce se va desfasura, ca de obicei, in Los Angeles, echipa cunoscutului pilot de drifting (fiul celebrului Rod Millen) urmand a pune la punct o masina ce se va numi “Art of Speed”.
“Conceptul unic al acestui proiect este, asa cum ii spune si numele, arta in miscare. Ne vom focusa pe cresterea performantelor motorului si pe transformarea radicala a aspectului exterior, astfel incat Genesis Coupe sa devina un devorator de apex-uri cu un look care sa te lase interzis. Credem va avea potentialul de a deveni cea mai tare masina de la SEMA”, a declarat entuziasmat Rhys Millen.
Poate ca ultima propozitie poate parea usor hazardata, dat fiind faptul ca vorbim de un eveniment la care participa cei mai buni din industria aftermarket, insa Hyundai si Rhys Millen Racing (RMR) chiar au cu ce sa se laude: masina va lua ochii cu o caroserie vopsita artistic in argintiu si negru, ce va fi garnisita cu tot soiul de accesorii aerodinamice agresive (un kit de latire, o priza de aer functionala pe capota, un eleron din fibra de carbon – acestea sunt doar cateva dintre ele).
In cele patru colturi ale caroseriei, specialistii lui RMR vor monta un set de roti de curse cu jante Enkei si anvelope Bridgestone Potenza RE-01, ce vor ascunde un sistem de franare livrat de Brembo.
Cockpitul va fi pe masura look-ului exterior, cu “scoici” si volan de curse Sparco, roll-cage si bord din fibra de carbon.
Toate acestea nu sunt insa decat solii unei componente mecanice complet modificate, ce va avea in prim plan un motor de doi litri supraalimentat, cu un turbocompresor RMR.
Deocamdata nu se stie cati cai putere va transmite acesta (via o cutie de viteze secventiala HKS) catre trenul de rulare cu suspensii K&W, insa noi ne asteptam de la exceptional in sus.