Traim in vremuri in care
nimic nu ar trebui sa ne mai mire, dar de fiecare data se gaseste cineva care sa ridice o noua problema care sa ne faca sa-l privim chioras.
Cel mai nou instalat in aceasta pozitie este
Hyundai, constructorul care acum nu foarte multa vreme se chinuia sa faca
produse carora sa le spunem masini si care azi se pregateste sa lanseze reclame in care tinta vizata sunt modele de la
BMW si
Lexus.
Intr-una din acestea, spre exemplu,
numarul unu coreean va avea grija sa exploateze pe cat posibil
avantajul de putere pe care il are varianta americana a lui
Sonata in fata lui
BMW 525i, in timp ce o alta va evidentia faptul ca, desi
Azera nu se poate parca singura precum un
Lexus LS460, ea costa, in versiunea
full-options, jumatate din
limuzina japoneza, fapt care iti va permite sa platesti pe cineva care sa-ti parcheze masina.
Dragut, dar gluma se ingroasa deja, luand in considerare si faptul ca la recentul debut newyorkez al conceptului Genesis, din stand-ul Hyundai s-au auzit nume precum BMW, Mercedes si chiar Porsche, dar nu si Toyota sau Honda.
Intr-un fel, am putea intelege logica acestor reclame, doar ca nu ne lasa exemplul cratitei cu
mancare de cartofi si al portiei de
somon afumat: la aceasi bani, prima te-ar satura de 100 de ori mai bine; totusi, cat de decis esti sa sari peste problema gustului?