rss

Impuls puternic in trimestrul al doilea: crestere de peste 10 procente a vanzarilor (+11,3%), livrarile de automobile electrice s-au dublat din nou

  1. 24/07/2023

BMW Group a livrat clientilor un total de 88.289 de automobile BMW si MINI electrice in al doilea trimestru al anului 2023 - si a reusit inca o data sa-si dubleze vanzarile de modele electrice fata de aceeasi perioada a anului trecut (+117,5%). Toate regiunile principale au inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor pentru modelele electrice - subliniind atractivitatea larga a acestor modele pentru clientii din intreaga lume.
"Dezvoltarea puternica a vanzarilor in general si in special pentru automobilele noastre electrice, arata ca avem produsele potrivite pe piata la momentul potrivit. BMW Group isi va continua accelerarea cu succes a mobilitatii electrice intr-un ritm ridicat in a doua jumatate a anului", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG, responsabil pentru Clienti, Marci si Vanzari. "Cucerim clienti din intreaga lume cu portofoliul nostru de produse fresh si atractive. Datorita ofertei noastre diverse - de la motoare termice foarte eficiente pana la modele electrice - ne adresam intr-un mod ideal unei game largi de nevoi ale clientilor de pe tot globul", a adaugat Nota.
BMW Group a livrat clientilor un total de 626.726 de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce in al doilea trimestru, realizand o crestere semnificativa de la un an la altul, de +11,3%, pentru companie. Pentru prima jumatate a anului, vanzarile BMW Group au totalizat 1.214.864 de unitati (+4,7%).
BMW ramane pe locul 1 in segmentul premium global
In al doilea trimestru, marca BMW a livrat clientilor din intreaga lume 553.369 de automobile - o crestere de +11,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Datorita portofoliului sau atractiv de produse, marca s-a bucurat de o cerere puternica si si-a confirmat din nou pozitia de numarul 1 in segmentul premium global.
Automobilele electrice ale marcii BMW au avut rezultate deosebit de bune in al doilea trimestru, inca o data dubland livrarile fata de aceeasi perioada a anului 2022 (+150,7%). Intre aprilie si iunie, 77.948 de automobile electrice BMW au fost livrate clientilor din intreaga lume.
Noile modele Seria 7, cu BMW i7 electric, si noul BMW X7 s-au dovedit deosebit de populare, la fel ca BMW Seria 4 si in special modelul electric BMW i4. Exista, de asemenea, cerere puternica pentru BMW X5, pentru care capacitatea de productie a fost mult extinsa anul trecut. Din aprilie 2022, modelul fabricat la uzina Dadong pentru piata chineza, precum si la uzina americana din Spartanburg.
De asemenea, compania a primit feedback pozitiv din partea clientilor cu privire la noua gama BMW Seria 5 si in special varianta electrica BMW i5. Cel mai de succes sedan business din lume, care va fi lansat in octombrie 2023, este mai dinamic ca niciodata, cu o multitudine de inovatii digitale si, pentru prima data, cu sistem de propulsie electric. Odata cu lansarea BMW i5, BMW Group va avea o oferta electrica in fiecare dintre segmentele sale principale.
In plus, BMW Group va deveni primul producator de automobile din Germania care ofera un sistem de condus partial autonom la viteze de pana la 130 km/h in noul BMW Seria 5. Noul Highway Assistant permite conducatorului sa ia mainile de pe volan in timpul condusului si sa le tina intr-o pozitie confortabila. Cea mai recenta versiune a Asistentului BMW de Autostrada, disponibila pentru prima data in noul BMW Seria 5 Sedan, va fi completata si de o premiera mondiala: Active Lane Change Assistant (asistentul activ de schimbare a benzii) cu confirmare din priviri.
Lansarea pe piata a noului BMW Seria 5 Sedan marcheaza, de asemenea, un nou capitol in serviciul pentru clienti. Noua platforma Proactive Care foloseste inteligenta artificiala pentru a identifica nevoile de service ale automobilului si pentru a oferi clientilor solutii in mod proactiv.
BMW M pe o cale ascendenta prin lansarea vanzarilor M2 si XM
Cu 48.257 de unitati vandute in al doilea trimestru al anului 2023, BMW M GmbH a inregistrat o crestere anuala de +14,5% si si-a consolidat pozitia in sectorul auto de inalta performanta. BMW M2 lansat recent primeste feedback excelent din partea clientilor. In plus, BMW XM atrage clientii printr-o combinatie intre placerea suprema a condusului si designul expresiv. Varful de gama al BMW M GmbH este lansat in prezent pe pietele din intreaga lume. De asemenea, inca doua modele BMW M Performance electrice, BMW i5 M60 Sedan si BMW i7 M70, sunt in bloc start pentru a doua jumatate a anului.
MINI inregistreaza o crestere semnificativa a vanzarilor in trimestrul II
Marca MINI a livrat clientilor 71.816 automobile in al doilea trimestru - o crestere de +10,2% fata de anul precedent. In aceeasi perioada, vanzarile automobilelor electrice ale marcii au crescut cu +8,8%. De anul trecut, cel mai popular membru al portofoliului sau este modelul electric MINI Cooper SE. Gama de produse MINI include acum si primul MINI Cooper SE Cabriolet electric.
Cererea Rolls-Royce ramane ridicata
Rolls-Royce Motor Cars a raportat vanzari de 3.181 de automobile in prima jumatate a anului 2023 (-0,3%), in care productia Wraith si Dawn a fost oprita. Cererea ramane puternica: super coupé-ul electric Rolls-Royce Spectre a depasit asteptarile, cu o lista de comenzi care ajunge deja pana la sfarsitul anului 2024. Primele livrari Rolls-Royce Spectre catre clienti vor avea loc in al patrulea trimestrul 2023. De la sfarsitul anului 2030, Rolls-Royce va oferi doar automobile electrice.
BMW Motorrad: vanzarile din al doilea trimestru din 2023 confirma cererea ridicata a clientilor
BMW Motorrad a livrat un total de 64.936 de motociclete clientilor in perioada aprilie-iunie 2023 (+8,0%), anul sau centenar 2023. Pe baza maximului istoric anterior inregistrat in primele trei luni ale anului, cererea puternica a clientilor pentru motociclete si scutere BMW Group a continuat in al doilea trimestru. Gama atractiva de produse, odata cu lansarea de succes pe piata a noilor modele precum Power Roadster M 1000 R, pune bazele succesului BMW Motorrad.
Vanzarile BMW & MINI in regiuni/piete
In China, BMW Group a vandut un total de 197.807 de automobile BMW si MINI in al doilea trimestru, iar vanzarile au fost astfel mai mari cu +16,2% decat in aceeasi perioada a anului trecut.
In SUA, 95.533 de automobile BMW si MINI au fost livrate clientilor in perioada aprilie-iunie a acestui an - o crestere de +13,7%.
In Europa, vanzarile de automobile BMW si MINI au totalizat 232.706 unitati pentru al doilea trimestru (+9,0%).
In Germania, in aceasta perioada au fost inmatriculate 76.962 de automobile BMW si MINI.

Vizualizari: 604