Desi seamana foarte mult cu Toyota FT-HS, conceptul Suzuki n-are nici o treaba cu acesta din urma, ci este un studiu menit sa anunte viitoarea orientare estetica a marcii.
Planul, privit mai din ansamblu, este ca in 2009 Suzuki sa vanda un total de 3.000.000 de masini, cu 600.000 mai multe decat anul acesta.
Iar ca acest scop sa poata fi cat de cat realizabil este foarte clar ca Suzuki trebuie sa obtina cel putin un “cap de pod” in
segmentul D – unde volumele sunt destul de mari si, mai ales, profitul per unitate vanduta incepe sa fie unul sanatos.
Trecand peste asemanarea cu
Toyota, putem sa spunem ca acest concept are destul “nerv” pentru a face o impresie placuta asupra potentialilor clienti, deci in mare masura primul pas a fost facut.
Suzuki declara ca are in vedere greutatile ce vor urma, dar printr-o oferta financiara si emotionala potrivita spera sa treaca peste orice obstacol.
Partea tehnica vine sa sustina atitudinea pozitiva a constructorului nipon, mai ales ca versiunea
de serie va dispune de
tractiune integrala, iar pentru cei cu tendinte preponderent ecologice va fi oferit
hibridul.
Avand in vedere ca tractiunea integrala este anuntata cu atata ardoare, cei pasionati s-ar putea sa fie surprinsi intr-un mod cat mai placut.
E vorba despre o eventuala participare in
WRC, ceea ce ar putea duce la aparitia unui concurent pentru
Evo X si noul
Impreza STi. Il asteptam.