Toata lumea asteapta cu sufletul la gura noua generatie a lui M3.
Pentru a mai atata publicul, bavarezii au prezentat la
Geneva un
concept foarte apropiat de varianta finala a viitorului bolid.
Cu un
propulsor V8 aspirat, capabil de turatii stratosferice, suspensie atent setatata si transmisie manuala cu sase rapoarte,
viitorul M3 marseaza pe reteta clasica de driver’s car.
Germanii n-au facut publice toate detaliile legate de masina, dar se pare ca puterea va fi undeva intre 425 si 450 CP, obtinuti dintr-un motor derivat din
V10-le de pe
M5/M6.
De pe M6 vine si pavilionul din
fibra de carbon, care reduce greutatea si, in acelasi timp, aseaza centrul de greutate mai jos decat cel al unei masini cu pavilion clasic.
Nici vizual
M3 Concept nu dezamageste. Bosajele proeminente ascund jante de 19 toli (desenate dupa clasicul tipar
in Y) si tradeaza
ecartamentul mare care garanteaza ca dinamica va fi la cele mai inalte cote.
La toate acestea se mai adauga kit-ul consistent de
spoilere si praguri M pentru ca varful de gama sa nu fie confun dat cu “verisorii de la tara”.
Versiunea de serie nu va fi mult mai diferita de
M3 Concept si va fi disponibila peste cateva luni, urmata, in 2008, si de versiunea cabrio.
Noul M3 va fi, se pare, un pic mai scump decat actualul model, dar va ramane competitiv in fata lui
Audi RS4 sau
Lexus IS-F.