Ramanem in sectorul “Bigger is better” si analizam putin acest urias Wrangler botezat Ultimate, ce va fi prezentat la SEMA pentru a demonstra cam cat de extrem poate deveni legendarul model Jeep si totodata, pentru a arata tuturor ca marca lui Chrysler ramane numarul unu (cel putin in SUA) atunci cand vine vorba de off-road.
La baza acestui concept se afla cea mai dura versiune a lui Wrangler,
Rubicon, asupra careia echipa condusa de
Mark Allen a abatut o serie de modificari radicale, incepand inaltarea gardei la sol cu 7,62 cm si continuand cu rotile cu
jante de 18 inch, incaltate cu anvelope “
mud terrain” de 35 inch, plus finisarea in crom (normal) a pragurilor, manerelor usilor, oglinzilor
retrovizoare si aparatorilor pentru stopuri.
Sub capota, lucrurile devin si mai serioase, fiindca acolo americanii au instalat un
V8 Hemi urias, cu o cilindree de
6,4 litri – cu 0,3 litri mai mare decat a propulsorului de sub capota modelelor sportive din cadrul grupului Chrysler, purtatoare a logo-ului
SRT.
Cu toate aceastea, calatoriile in acest Wrangler vor fi cat se poate de confortabile indiferent de ce teren v-ati decis sa atacati, multumita unui interior “inundat” in piele
Nappa, dotat cu absolut toate minunile electronice moderne – inclusiv ecrane
LCD montate in tetierele scaunelor fata si sistemul multimedia
MyGIG. Cool...