rss

Ipoteza auto: Ford Focus 2011

  1. 08/05/2008
  2. Tags: Fiesta
In Europa, Ford Focus este o masina pe care si-o permite mai toata lumea, dispune de o gama de motorizari excelenta si are un design care il face sa arate foarte bine indiferent de tipul de caroserie, fie ca este vorba de hatchback, sedan, wagon si chiar coupe-cabrio.

De asemenea, Focus-ul beneficiaza de cele mai noi tehnologii, cum ar fi transmisia Powershift cu dublu ambreiaj, motorizarile flex-fuel, plafonul hard-top (in cazul versiunilor decapotabile) sau o gama eficienta de propulsoare pe benzina si diesel. In schimb, versiunile pentru piata nord-americana, care se comercializeaza de la sfarsitul anilor 90, sunt lipsite de majoritatea optionalelor disponibile in Europa.

Pentru viitoarea generatie, care ar trebui sa apara undeva spre finele anului 2010, Ford va dezvolta un singur model Focus care sa se alinieze la noua strategie de dezvoltare a unui produs global.

Aceasta strategie prevede ca toate masinile sa aiba un limbaj de design unic si specificatii care sa satisfaca cerintele pietelor importante de desfacere, insa 87% dintre partile componente vor fi comune in toata gama, asa cum a dezvaluit luna trecuta seful de produs de la Ford, Derrick Kuzak.

Prin ameliorarea procesului de fabricatie Ford va putea sa reduca din costuri si sa aduca masina pe piata mult mai repede. Noul Ford Focus va fi construit, dupa toate probabilitatile, pe platforma C1 pe care au mai fost realizate Volvo C30 si Mazda3, si va fi produs in Europa, America de Nord, Australia si posibil in China.

Aceasta ultima intepretare grafica ne ofera indicii despre viitorul look al masinii si ne arata ca designul sau ar putea fi influentat de noul Fiesta.
Vizualizari: 1296