© 2024 Auto.ro
Francezii de la Renault intentioneaza, potrivit WCF, sa supuna actualul sedan unei operatii estetice, modificarile vizand in primul rand partea frontala si cea posterioara a masinii. De asemenea, facelift-ul ar urma sa se resimta si la interior, unde Logan-ul ar urma sa preia finisaje si materiale de la Renault Sandero, modelul din care deriva noul Logan hatchback.
Modelul lansat la sfarsitul anului trecut in Brazilia ar putea influenta nu doar sedanul, ci si celelalte modele din gama Logan: MCV, Van si Pick-up.
In ciuda succesului de piata fara precedent, Logan-ul s-ar fi putut vinde si mai bine, motivul pentru care acest lucru nu s-a intamplat fiind, in opinia celor de la WCF, aspectul exterior al masinii.
Renault este ingrijorat de vanzarile inca scazute pe care le inregistreaza Dacia Logan pe alte piete decat cele europene, si facelift-ul care va fi aplicat modelul autohton ar fi solutia pentru ca producatorul francez sa devina un jucator de baza pe pietele emergente. Iar cea mai populara versiune de caroserie pe aceste piete emergente este tocmai sedanul conventional.
In afara motoarelor pe care Logan-ul le ofera in prezent in Europa, Dacia va include in gama de motorizari un propulsor cu 4 cilindri de 1,6 litri pe care masina il foloseste deja in Brazilia, un motor de 95 CP pe etanol si unul de 92 CP pe benzina, precum si un propulsor cu 16 valve care dezvolta 112 CP cu combustibil verde si 107 CP cu benzina.
De asemenea, varianta 1.0 16v nu va fi oferita si in Europa, desi face o treaba foarte buna pe soselele braziliene.