© 2024 Auto.ro
Pozitia a treia in topul celor mai prolifici producatori auto din lume a fost un obiectiv necesar dar nu si suficient pentru Volkswagen, care demonstreaza ca pleiada de masini anuntate (si lansate) in ultima vreme (Passat CC, Golf VI sau Scirocco) nu sunt decat o biata ariergarda.
Armada ce ii va urma va contine o multime de modele noi, fiecare cu versiunile sale de caroserie, iar noi ne-am oprit putin la zvonul numit Passat CC Combi.
Cand coupe-ul cu patru usi al sedanului de clasa medie VW si-a facut aparitia, ne-am gandit: “OK, trebuiau sa faca si ei un CLS pentru a tine pasul cu moda”.
Fara a fi neaparat o frumusete, Passat CC este indiscutabil o prezenta mai placuta si mai tinereasca decat ciudat proportionatul sau frate si are toate sansele sa devina un best-seller in conditiile in care costa mult mai putin decat “muza” sa, Mercedes CLS. Asadar – punct ochit, punct lovit. Unde insa ar putea lovi Passat CC Combi?
Sursele de informare sugereaza faptul ca vom vedea un break cu profil alunecos si aerodinamic, similiar cu al lui CC, dar cu un ampatament ceva mai mare pentru a mari spatiul interior (in habitaclu ar urma sa intre tot maximum patru persoane).
Asadar, un soi de CC mai spatios, cu acelasi numar de locuri, dar nu la fel de cool. Gama de motoare ar ramane aceeasi – trei pe benzina cu puteri cuprinse intre 160 si 280 CP si doua pe motorina de 140, respectiv de 170 CP –, dar nu stim cine ar putea fi ademenit cu agregate performante in conditiile in care ideea de combi cocheteaza mai degraba cu vizitele la mall si scutecele decat cu noptile pierdute in Bamboo.
In plus – daca Passat CC arata bine, dispune de o gama de motorizari potenta si, iata, va avea si o versiune combi, ce sens mai are prezenta lui Passat?