© 2024 Auto.ro
Britanicii de la Jaguar sustin ca in timpul testarilor extreme, 150 de prototipuri E-Pace au fost distruse. Noul SUV va debuta oficial pe 13 iulie, urmand ca mai apoi sa fie prezentat in fata publicului larg cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.
Dezvoltarea unui model nou nu este deloc o treaba usoara. Inginerii trebuie sa ia in calcul extrem de multe variabile pentru ca masina sa fie cat se poate de perfecta atunci cand ajunge in mainile viitorului proprietar.
Tocmai de aceea, fiecare model nou este testat la maxim. Noul Jaguar E-Pace nu face exceptie de la regula, iar britanicii tocmai au recunoscut prin cate a trecut fratele mai mic al SUV-ului F-Pace pana sa ajunga in stadiul in care este azi.
Mai exact, testele au durat 2 ani, iar in tot acest timp prototipurile au fost purtate prin cele mai neprietenoase medii de pe Pamant. Masinile au fost duse in desert, unde au fost supuse temperaturilor extreme, de peste 45 de grade Celsius sau la Cercul Polar, unde au rezistat la -40 de grade.
Apoi, au centralizat circa 120.000 de ore pe drumurile publice, in conditii normale de trafic, si mai ales, au parcurs cei 20,8 kilometri ai legendarului circuit Nurburgring Nordschleife de 400 de ori.
Desi nu au vrut sa spuna in ce conditii s-au desfasurat unele teste, inginerii promit ca noul E-Pace poate fi chiar lasat in apa adanca de 50 de centimetri, timp de o ora, cu usile deschise si ca masina va porni la prima cheie si se va putea deplasa fara nicio problema.
In timpul acestor incercari grele, britanicii de la Jaguar sustin ca nu mai putin de 150 de prototipuri au cedat definitiv.
Brand-ul din Coventry, detinut de indienii de la Tata Motors, este asteptat sa prezinte noul SUV pe 13 iulie, in cadrul unui eveniment privat. Asa cum este traditia, acesta trebuie sa debuteze international la un mare Salon Auto, iar Jaguar l-a ales pe cel de la Frankfurt, care isi deschide portile in luna septembrie.