© 2024 Auto.ro
XF reprezinta fara indoiala un nou inceput pentru Jaguar si, peste cativa ani, am putea vorbi despre el ca de masina care a salvat celebrul producator britanic.
Totusi, vechile "obiceiuri" nu se uita atat de usor, dovada fiind si rechemarile la service-uri recent efectuate.
Intr-o prima faza, masinile au ajuns in incinta atelierelor din cauza unei defectiuni de natura electrica: feedback-ul prin semnale sonore transmis odata cu fiecare actiune inteprinsa de sofer sau ocupantii habitaclului (semnalizarea directiei de drum, scoaterea centurilor de siguranta, etc) se poate intrerupe din cauza firelor ce alimenteaza difuzorul tabloului de bord.
Problema e minora si se rezolva rapid, insa a doua semnalata este ceva mai serioasa: una din centurile de siguranta din spate este prost instalata, astfel incat poate afecta siguranta pasagerului respectiv in cazul unui accident.
Priviti totusi partea buna a lucrurilor: daca nu avea nici o problema, am fi crezut ca XF e japonez. Cand, de fapt, e indian...