© 2024 Auto.ro
Ecurie Ecosse nu este prima companie care isi incearca maiestria cu Jaguar XF, insa putem spune ca e cam prima care a reusit sa inteleaga aceasta masina.
In loc de jante cat roata carului si un habitaclu finisat cu un ochi la fotografii din Moulin Rouge, scotienii au pus la punct un pachet de modificari de bun-gust, ceva pe masura unei echipe care are in palmares doua titluri la Le Mans.
Spre exemplu, habitaclul scaldat in lumina albastra este decorat cu lemn atent finisat si vopsit in celebra nuanta Piano Black, ce merge de minune cu tapiteria din piele bej.
Inainte insa de a face cunostinta cu ambientul vei analiza inevitabil exteriorul, unde, din nou, ramai cu impresia ca s-a modficat exact atat cat trebuia: jantele de 20 de inch umple la fix bosajele, tuningul de suspensie completeaza fericit profilul alunecos al masinii, iar cele patru evacuari cu un diametru de 90 de mm si sistemul de franare ameliorat tradeaza upgrade-ul de sub capota.
Si fiindca tot am ajuns aici, sa spunem ca inginerii lui Ecurie Ecosse propun deocamdata doar un chip tuning pentru motorul diesel de 2,7 litri, pe care il pot duce pana in 258 CP; curand insa va fi disponibil si un kit pentru motorul V8 supraalimentat, astfel incat XF sa se poata masura de la egal la egal cu oricare din “vrajmasii” sai germani.