Varianta de serie a superbului concept dezvelit de
marca din Solihull anul acesta la
Geneva va fi prezentata, tot in acest an, la
salonul auto de la Frankfurt, insa ceea ce vor vedea cei prezenti la acest eveniment nu va fi nici pe departe
cel mai tare XF.
Acest titlu va intra in posesia lui
XFR peste cativa ani, cand acesta va incerca sa se opuna armadei germane cu un
motor de 500 CP.
Acesta va avea o constructie complet noua,
opt cilindrii in V si o
capacitate de 5 litri, urmand sa produca 500 CP – si
678 Nm – gratie unui
compresor mecanic.
El va fi montat inclusiv pe viitoarele
Range Rover si
Range Rover Sport, ultimul urmand a fi in sfarsit in pozitia de a da o replica concludenta celor mai puternice versiuni ale lui
Mercedes ML si
Porsche Cayenne.
Revenind asupra premierii noului XF, mai mentionam ca, la startul vanzarilor, limuzina de clasa mare Jaguar va fi disponibila cu un motor de trei litri V6 si unul de 4,2 litri V8, ambele pe benzina (ultimul atat intr-o forma aspirata, cat si intr-una supraalimentata), precum si cu dieselul de 2,7 litri preluat de la actualul model.
Mai tarziu insa, “motorina” va fi pregatit pentru un
upgrade ce va consemna
cresterea capacitatii cilindrice de la 2,7 litri la trei litri, in urma careia putera va ajunge de la
207 CP la aproximativ
250 CP.