© 2024 Auto.ro
Un nou studiu JD Power, un nou moment in care aflam ca japonezii fac legea cand vine vorba de satisfactia consumatorilor: de data aceasta, celebrul institut a ajuns la concluzia ca detinatorii de masini Honda sunt cei mai fideli marcii in momentul in care isi cumpara o masina noua.
64,7% dintre ei au declarat ca urmatoarea lor masina va fi tot o Honda, procentul fiind doar cu 1,5% mai mare decat cel inregistrat de consumatorii fostului lider al clasamentului, Toyota.
Lexus a sosit pe trei, 60,4% din clientii sai actuali urmand a miza pe masinile marcii de lux Toyota si in viitor; intre timp, prima marca europeana a top-ului (si, natural, ocupanta pozitiei a patra) a fost Mercedes cu 58,6%, care l-a batut la limita pe BMW (58,5%).
Si americanii inregistreaza o revenire destul de importanta, Ford retinand 52,5% din clienti, iar Chevrolet 52%. La capatul celalalt al clasamentului, "zmeura de aur" i-a fost acordata lui Jaguar, care abia daca reuseste sa-si convinga 26,2% din clienti sa cumpere in viitor tot un produs fabricat la Coventry. Ce incepe prost...