rss

Jeep, un vis de ciocolata

  1. 23/09/2007
Jeep, un vis de ciocolata
Exista multe concursuri ticnite pe lumea asta si oameni si mai ticniti care se inscriu la ele, insa, pe 18 octombrie acul curent, Chrysler va dovedi ca este unul din cei mai buni creatori in acest sens.

Compania americana va acoperi sapte modele Jeep in ciocolata, iar primi doi din cei sapte participanti care vor linge masinile pana cand acestea vor deveni curate vir trece la urmatorul nivel, cel care le va permite sa caute (si sa gaseasca) cheile de la un Liberty nou-nout, ascunse intr-un alt Jeep plin cu bomboane.

Dulcegaria lui Chrysler poarta un nume la fel de stupid ca si initiativa (“Sweetest Day the Jeep Way”) si are legatura cu Sweetest Day, o sarbatoare inventata cu 85 de ani in urma de catre fabricantii de dulciuri din Cleveland.

Inscrierea la concurs este destul de simpla: tot ceea ce are de facut un american care se crede in stare sa linga un intreg Jeep inaintea celorlalti este sa intre pe site-ul special creat de Chrysler cu ocazia acestui eveniment (https://www.jeep.com/en/pr/sweetestday/) si sa scrie un eseu de 250 de cuvinte prin care sa descrie de ce ar trebui ales drept concurent in aceasta competitie.

Exista totusi si restrictii de locatie si varsta (doritorii trebuie sa aiba minim 18 ani), probabil pentru a nu se cheltui prea multi bani cu transportul rudelor in caz ca “temerarul” va face o vizita de urgenta la spital…
Vizualizari: 554