© 2024 Auto.ro
I-a luat ceva vreme, dar iata ca tunerul oficial al numarului doi japonez a eliberat in sfarsit un kit exhaustiv destinat ameliorarii dinamicii senzationalului GT-R, disponibil deocamdata numai in Japonia.
De data aceasta insa, japonez nu mai este sinonim cu ieftin: intregul pachet costa echivalentul a 50.000 de $, aproape trei sferturi din valoarea masinii.
Din fericire stii pe ce dai banii: magicienii de la Nismo nu au lasat aproape nimic neatins, de la trenul de rulare dotat cu amortizoare ajustabile Bilstein Damptronic (montate si pe masinile de curse) si arcuri mai rigide create in-house pana la habitaclul cu scoici Recaro din fibra de carbon, mai usoare cu 6 kg decat cele de serie (gratie, in principal, renuntarii la sistemul electric de ajustare a pozitiei).
Din lunga lista cu rectificari de natura tehnica mai spicuim inlocuirea jantelor de serie cu unele din aluminiu de 20 de inch diametru, instalarea unei evacuari cu diametru de 70 mm si toba finala confectionata din titan si, nu in ultimul rand, ameliorarea efectului deportant cu ajutorul unui diffuser din fibra de carbon.
Toate componentele kit-ului, indiferent daca acesta este instalat in formatie completa sau nu sunt acoperite de o garantie de trei ani sau 60.000 km, ce functioneaza chiar daca masina a fost condusa si avariata pe circuitele de viteza.
Minunat, dar nu va grabiti caci exista un “schepsis”: stipulatia nu este valabila decat daca proprietarul va intra cu masina la un centru autorizat Nismo pentru inspectie, imediat ce a terminat sesiunea de “tortura” pe circuit. Voi ce credeati?