© 2024 Auto.ro
Este vorba despre un sedan prezentat initial in 2003, la Moscova, si care poate fi admirat la Salonul Auto de la Leipzig.
Numarul de cod este 2170, ceea ce marcheaza ca, cel putin dupa standardele rusesti, este vorba de versiunea mai luxoasa a lui 110.
De altfel, diferentele sunt destul mici intre cele doua masini, cea noua avand consolele fata-spate fiind redesenate, interiorul pare mai bine asamblat, iar rotile sunt mai mari. Dar, in rest, linia pavilionului si usile sunt absolut identice.
Din start, in Europa de Vest, vor fi disponibile doua versiuni de caroserie, sedan si hatch, multumita faptului ca Priora foloseste direct liniile de asamblare ale lui 110.
Clientii vor putea opta doar pentru o singura motorizare, un “patru in linie” de 1.600 cmc, de 98 CP, ce imprima masinii performante decente: 0-100 km/h in 11,5 secunde si o viteza maxima de 183 km/h. De asemenea, Priora va fi prima Lada care va avea ABS ca dotare standard.
Desi planurile rusilor sunt destul de ambitioase, Priora are totusi un viitor destul de incert, mai ales din cauza faptului ca Renault este in negocieri pentru preluarea producatorului rus. Daca tranzactia va fi facuta, francezii, in opinia noastra, n-au nici un motiv sa mai vanda inca o masina ieftina in Vest. Pentru asta au Logan...