© 2024 Auto.ro
Germanii de la IMSA si-au facut deja de cap atat cu Murcielago LP640, cat si cu cea mai noua versiune a lui Gallardo, LP560-4, insa versiunea “decapitata” a primului ramasese intr-un fel nedreptatita.
Ca urmare, LP640 Roadster a trecut printr-un amplu proces de retusuri tehnico-stilistice, in urma caruia motorul V12 de 6,5 litri a ajuns sa dezvolte cu 68 CP mai mult.
Asadar, avem de-a face cu o herghelie ce numara 708 capete, gratie careia timpul necesar atingerii pragului de 100 km/h s-a micsorat cu 0,1 secunde (3,3 secunde in loc de 3,4), iar viteza maxima a crescut cu 10 km/h (pana la 350 km/h).
Inginerii IMSA nu au facut mentiuni cu privire la modalitatile exacte prin care s-a ajuns la aceste rezultate, dar nu putem sa nu ne gandim cel putin la un chip tuning si la o “respiratie” noua pentru motor.
In rest, cele obisnuite: kit-ul de caroserie include tot ce ar putea aparea pe lista unuia care joaca NFS Underground cu ochii inchisi – spoiler frontal cu design artagos, bosaje supradimensionate, sorturi evazate, diffuser din fibra de carbon si un set de jante mai prezente vizual –, in timp ce o telecomanda localizata in torpedou poate fi folosita pentru ajustarea sunetului motorului.
Doar sa nu exagerati cu setarea “Racetrack” intre blocuri...