Dupa ce si-a facut debutul mondial la festivalul de film de la
Venetia,
Lancia Musa in varianta cu facelift va fi prezenta si la
Salonul Auto de la Frankfurt.
Lansata prima oara in 2004, compacta premium a ajuns la jumatatea
ciclului de viata, “reusita” sarbatorita in industrie, de obicei, cu o
reimprospatare menita sa mai impulsioneze vanzarile pana la aparitia
viitoarei generatii.
Problema cu acest Musa este, insa, ca niciodata nu s-a vandut stralucitor, deci mai degraba vorbim de o interventie menita sa-l tina in viata... cat de cat.
Dar sa vedem la ce s-au rezumat modificarile. La exterior se remarca parasocurile redesenate, noile elemente cromate ale caroseriei, cat si logo-ul diferit ce troneaza trufas pe grila frontala.
Noi sunt si jantele, precum stopurile cu
LED-uri, in spatele carora se ascunde in
portbagaj cu 70 de litri mai mare. Ca accesul la acest spatiu util marit sa fie cat mai usor, marginea de incarcare a portbagajului a fost coborata cu 4 cm.
Si insonorizarea habitaclului este mai performanta, gratie unor materiale fonoabsorbante de ultima generatie (zgomotul a fost redus cu 2 decibeli).
Motorizarile sunt neschimbate, fiind vorba de cinci agregate, cunoscute de pe alte produse FIAT/Lancia. Cel mai puternic este diesel-ul de 1,9 litri (
100 CP), urmat de mignon-ul
1.3 JTD, in doua variante de putere (70 si 90 de cai), in timp ce benzinele sunt o variatie pe aceeasi tema – motorul de 1.400 cmc (cu 77 sau 95 CP). Transmisiile pot fi manuale clasice sau secventiale robotizate.