Leasingul nu-si pierde atractivitatea
- 26/07/2007
-
Tags:
Autoeconomie, Leasing
Potrivit datelor furnizate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), 35% dintre masinile noi din import care au fost comercializate in primele sase luni ale anului au reprezentat obiectul unor contracte de leasing. In schimb, in cazul Dacia, acest tip de finantare a fost folosit in numai 15% din cazuri.
Skoda a fost marca de import la care s-au vandut cele mai multe masini prin leasing (4.828) in prima jumatate a anului, urmata de Renault (4.199) si Volkswagen (4.149). Cadillac a fost singura marca la care toate masinile s-au vandut prin leasing, in timp ce in cazul automobilelor chinezesti Great Wall procentul a fost de 93%.
Trebuie precizat ca in cazul vehiculelor comerciale usoare de import, ponderea leasingului a fost si mai mare, atingand cifra de 46%. La acest capitol si Dacia a stat mai bine, clientii folosind in 40% din cazuri aceasta modalitate de finantare.