Una din cele mai titrate limuzine de lux a primit cateva modificari, fiind dusa spre polul sportiv al clasei.
Inginerii italieni n-au cheltuit banii aiurea pe
motor si transmisie, dupa mentalitatea ca intr-o lume normala cei 400 de cai ai nobilului
V8, respectiv
transmisia automata cu sase rapoarte deservesc optim nevoile oricarui nabab un pic mai grabit.
Si asa si e: invazia de cai promovata de restul producatorilor de lux e mai degraba o parada groteasca, decat o mana de ajutor intinsa necesitatilor reale ale consumatorilor.
Plus ca, se stie, puterea bruta nu e totul, tocmai de aceea italienii au umblat mai mult la
suspensii si la
frane, iar cireasa de pe tort este look-ul sportiv, dar in acelasi timp foarte elegant.
Sport GT S are o garda la sol mai mica cu 10 mm in fata si 25 in spate,
arcurile sunt mult mai tari, in timp ce setul de jante de 20 ofera, prin prisma faptului ca sunt incaltate cu pneuri foarte late (245/35 in fata, 295/30 in spate), o
stabilitate exemplara.
Franele sunt opera celor de la Brembo, o combinatie foarte high-tech intre otel si aluminiu, care, se pare, rezista foarte bine la temperaturile ridicate rezultate din utilizarea sportiva.
Caroseria n-a suferit modificari foarte evidente, dar
vopseaua neagra speciala, ramele suprafetelor vitrate, impreuna cu evacuarile de aceeasi culoare sau cele cateva elemente decorative acoperite cu un crom mai inchis creeaza un
efect optic desavarsit.
La interior se remarca scaunele cu un suport lateral accentuat, tapiteria
Alcantara, dar si o serie de panouri decorative din
aluminiu/fibra de carbon.