rss

Mark Fields: “Volvo nu e de vanzare”

  1. 27/06/2007
  2. Tags: Ford, Mark Fields, Volvo
Ford nu doreste sa scape de cea mai profitabila marca a grupului PAG iar pentru asta aproape ca garanteaza insusi seful diviziei americane, Mark Fields, in ciuda faptului ca unii producatori auto, inclusiv BMW, s-au aratat interesati de constructorul suedez.

Cumparat in 1999 pentru 6,5 miliarde de $, Volvo este un furnizor de tehnologie crucial pentru vastul imperiu de modele al numarului trei mondial, iar recentele progrese inregistrate de nordici in directia tehnologiilor hibride nu au facut decat sa le intareasca pozitia in cadrul concernului american.

Fields a fost cat se poate de clar privitor la acest subiect: “Volvo este foarte bine integrat in Ford in aceste momente, ceea ce il face greu de vandut chiar daca noi am vrea asta”.

Practic, este o declaratie care il fereste pe Volvo de urgia planului de restructurare “The Way Forward” – ce va avea ca final inchiderea a 16 fabrici, concedierea a 44.000 de muncitori si restructurarea din temelii a lui  Mercury si Lincoln –, de care insa este din ce in ce mai sigur ca nu vor scapa Jaguar si Land Rover, doua marci a caror vanzare poate finanta acest program cu circa 8 miliarde de $.
Vizualizari: 892