© 2024 Auto.ro
In luna ianuarie, compania a comercializat 97 de unitati in Romania, ceea ce reprezinta o cota de piata de 1,6% (autovehicule de import), in crestere cu 0,65 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2008. Acesta este cel mai bun rezultat al companiei pana in prezent pe piata autohtona.
Modelul care a inregistrat cea mai mare crestere, de 85%, comparativ cu aceeasi luna din 2008 a fost Mazda6, 24 de unitati comercializate. Mazda3
a fost comercializat in 41 de exemplare, iar Mazda CX-7 a avut la
randul sau o cotatie buna in segmentul din care face parte.
Unul dintre obiectivele Mazda in 2009 este de a realiza o cota de piata de 1,5% pentru intregul an, indiferent de evolutia din punct de vedere al volumelor de vanzari, imprevizibile in acest moment.
“Rezultatele
din ianuarie indica primele efecte pozitive ale noii oferte de
finantare cu o dobanda de 2,99%”, explica Cristian Rigu, Country
Manager Mazda Romania. “Campania este foarte bine primita de cumparatorii nostri, iar acest fapt ne ofera o perspectiva optimista asupra lunilor care urmeaza.”
Pe
parcursul anului 2009, patru noi puncte de vanzare Mazda vor creste
reteaua de dealeri la un total de 20 de locatii in Romania.
Sursa: Bloombiz