Ei bine, nu e vorba chiar de viitoara Mazda3, ci de generatia care va aparea in 2018, dar, in orice caz, oferta japonezilor este tentanta.
Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe www.facebook.com si sa le spui cam cum crezi tu ca ar trebui sa arate masina, iar castigatorul va avea sansa de a lucra cu inginerii Mazda la salonul auto de la Los Angeles.
Directorul departamentului de design Mazda din
America de Nord,
Franz von Holzhausen, va conlucra cu cel ales in vederea construirii masinii chiar pe scena organizata la
salonul californian.
Eseul in care descrii designul masinii va insoti schita acesteia si va trebui sa aiba maxim 150 de cuvinte, urmand ca juriul sa delibereze pentru a restrange puhoiul de candidati la doar
10 finalisti.
Dupa aceasta,
comunitatea Facebook va alege cinci proiecte, castigatorii urmand a lucra cu cate un
designer Mazda pentru a pune la punct detaliile conceptului care, teoretic, ar trebui sa semene cu Mazda3 din 2018. In final, cele cinci lucrari vor fi prezentate din nou “fanilor” Facebook, care vor alege castigatorul final.
Acesta va trebui sa zboare la
Los Angeles (pe cheltuiala companiei, evident) si sa munceasca asiduu timp de 10 zile, la capatul carora sutele de mii de vizitatori ai salonului ii vor admira
opera in marime naturala. In plus, el va primi o camera de hotel, 1.000 de $ de cheltuit si o Mazda3 pentru a se plimba pe strazile din Los Angeles.
Singura problema? Trebuie sa fi rezident in
Statele Unite. Totusi, suntem convinsi ca sunt destui romani acolo cu un spirit creativ stralucit.
La urma urmei, daca
Panaitescu a reusit, de ce nu si altcineva?