Compania lui Heinz Melkus a produs masini sport si monoposturi din 1959 pana in 1986, cand fostul pilot german a considerat ca ar fi mai bine sa se apuce de alte afaceri, respectiv conducerea unui dealership BMW in orasul natal Dresda.
De curand insa, Melkus si-a propus sa revina pe scena constructorilor auto obscuri cu un model sportiv ce va debuta, spera neamtul, la salonul auto de la Frankfurt de peste doi ani.
Masina, numita
RS2000, va fi un coupe ce va semana izbitor cu unicul model de strada produs vreodata de Melkus,
RS1000, ce a fost construit intr-o serie de
101 unitati in perioada anilor ’70.
In mare, vom vedea acelasi design al bosajelor, stopuri circulare aproape identice si chiar o pereche de
usi gullwing, in timp ce constructia masinii va avea la baza un
sasiu foarte usor, de sub 1.000 kg greutate, pus in miscare de un motor
VW TSI sau unul
turbo de origine
Opel montat in spate (partea din fata va fi folosita ca loc de “depozitare” pentru radiatoare, instalatia de
aer conditionat,
baterie si ranforsarile aferente celulei de siguranta).
Melkus are chiar planuri si pentru o versiune mai puternica,
RS2000 GT, ce va fi capabila de
peste 300 CP, aceasta urmand a fi orientata mai mult catre pilotajul pe circuitele de viteza.
Asteptati-va la o cifra de productie de numai 25 de exemplare anual si la un pret de circa
60.000 de euro pentru un RS2000.