Cunoscutul tuner danez a teminat lucrul la un proiect mai special, numit GTK, care a fost dezvoltat pentru a promova viitoarele tehnologii si trend-uri de natura stilistica pe care Kleemann la va aborda in viitor.
Desenat de christian Brandt, masina are la baza structura tehnica a lui Mercedes SLK 55 AMG si este chiar atat de rapida pe cat va lasa impresia.
Din masina din care deriva, doar usile, plafonul si geamurile au ramas, restul fiind modificat sau inlocuit de tunerul nordic. Cele mai importante lucruri s-au petrecut, evident, sub suprafata de tabla din fata parbrizului, unde motorul V8 de 5,5 litri supraalimentat atinge acum
540 CP si un monumental cuplu de
700 Nm, transmis catre rotile din spate echipate cu jante de
20 de inch de cutia de viteze
7G-Tronic.
In urma acestui plus de putere, SLK – pardon, GTK – ajunge la 100 km/h in 3,7 secunde si la o viteza maxima de
301 km/h, dar pregatiti-va pentru senzatii cel putin la fel de tari si pe
perioadele de franare, caci sistemul responsabil cu oprirea masinii se bazeaza pe discuri de 380 mm in fata si 345 mm in spate, actionate de etrieri cu opt pistonase, respectiv patru pistonase.
Din pacate insa, doar cu imaginatia veti putea conduce un GTK, fiindca supercabriolet-ul lui Kleemann va ramane doar un studiu, cobai pentru viitoarele modele produse de tuner-ul danez. Tot e ceva...