Ok, nu chiar MG, ci MG-ul chinez, respectiv compania cumparata de Nanjing Auto, care a tocmai a lansat oficial modelul MG7 – fratele de platforma al lui Roewe 750 si masina care era cunoscuta inainte drept MG ZT.
“Noua” masina pune la dispozitie
doua motoare,
patru versiuni de echipare si… doua lungimi de ampatament, asfel incat sa-i multumeasca pana si pe cei mai pretentiosi bancheri chinezi.
Cel mai mic dintre propulsoare are 1,8 litri, este supraalimentat cu un
turbocompresor si dezvolta
160 CP, fiind oferit cu una din cele trei variante de echipare aferente lui.
Agregatul de top are 2,5 litri cilindree, este aspirat si dezvolta
numai 17 CP in plus, dar este oferit in exclusivitate pe versiunea de caroserie
MG7L, cea care mai pune intre axele rotilor de pe aceeasi parte inca
200 de mm pentru un confort total.
“Aducem cu aceasta ocazie
cultura britanica in materie de automobile pe piata noastra. Pana acum nici o masina britanica nu a mai fost fabricata si vanduta pe
piata din China. In ziua de azi, clientii de aici devin din ce in ce mai pretentiosi, iar noi le vom satisface doleantele cu ajutorul diferitelor variante de echipare puse la dispozitie de MG7”, a declarat
Yang Unhu, director de vanzari al Nanjing. Scurt si la obiect…