rss

MINI la a 79-a editie a Salonului International Auto de la Geneva 2009

  1. 28/02/2009
  2. Tags: MINI

Noul MINI John Cooper Works Cabriolet combina performantele extreme cu dorinta de a te bucura de placerea condusului, atat de specifica pentru MINI, ori de cate ori acoperisul este coborat. Pe langa motorul cu patru cilindri, ce dezvolta 155 kW/211 CP, cu turbosupraalimentare cu turbina dubla si injectie directa pe benzina, acest model remarcabil dispune de alte numeroase caracteristici si componente care deriva direct din lumea sporturilor cu motor. Acest model se poate comanda si in Romania la un pret incepand de la 32 070,50 Euro cu TVA, ceea ce il face cel mai exclusiv MINI din gama.

La Salonul Auto de la Geneva, care va avea loc in perioada 5-15 martie 2009, MINI va prezenta alte doua modele de intrare in gama. MINI One Clubman vine echipat cu toate beneficiile conceptului inovator de spatiu, combinate acum cu un motor pe benzina, de 1,4 litri, cu patru cilindri, deosebit de economic, care furnizeaza o putere maxima de 70 kW/95 CP.  Acest model este disponibil pentru comenzi si in Romania cu un pret incepand de la 18 909,10 Euro cu TVA.

Si, prin lansarea versiunii MINI One cu puterea de 55 kW, marca face o asertiune evidenta a pozitiei de lider in ceea ce priveste sportivitatea si eficienta intr-o alta clasa de performanta. De la 1 martie, acest model poate fi comandat si in Romania cu un pret incepand de la 15 934,10 Euro cu TVA.

Manevrabilitatea modelelor MINI este cu adevarat unica, la fel cum este si eficienta automobilelor, in timp ce design-ul inconfundabil si paleta larga de optiuni de personalizare asigura o experienta remarcabila a condusului, o calitate premium si o siguranta fara compromisuri pentru placerea pe drum, superioare oricarui alt model din segment.

Dupa lansarea pe piata a noului MINI Cabriolet, toate modelele vin acum echipate cu cele mai noi generatii de propulsoare. Un alt punct este introducerea pentru intreaga gama a tehnologiilor de imbunatatire a eficientei sub marca MINImalism. Acestea includ Brake Energy Regeneration (recuperarea energiei la franare), functia Auto Start/Stop si indicator al punctului de schimbare a vitezelor, disponibile standard pe toate versiunile modelelor. Gratie acestor tehnologii progresive, MINI ofera de acum nu mai putin de opt modele cu un nivel al emisiilor CO2 in ciclul de testare EU sub 140 grame per kilometru.

Prin integrarea cu succes a marcii John Cooper Works in cadrul familiei MINI, MINI si-a sporit semnificativ profilul sportiv. Succesul remarcabil in competitii, ce a culminat cu trei victorii in clasamentul general al Raliului Monte Carlo in perioada 1964-1967, a creat o legatura inseparabila intre numele John Cooper si imaginea MINI in lumea sporturilor cu motor, o traditie ce continua acum in dezvoltarea si productia unor modele deosebit de sportive si dinamice, ce indeplinesc atat cerintele din motorsport, cat si pe cele din traficul cotidian.

MINI John Cooper Works Cabriolet este lansat acum pe piata ca cel de-al treilea model sportiv de top ce a fost creat de aceasta simbioza fascinanta. Propulsat tot de motorul cu patru cilindri, ce dezvolta 155 kW/211 CP, dezvoltat initial pentru modelul utilizat in prezent pe circuite la MINI CHALLENGE, MINI John Cooper Works Cabriolet accelereaza pana la 100 km/h in numai 6,9 secunde si atinge o viteza maxima de 235 km/h. Fara indoiala, performantele de acest gen demonstreaza o experienta a condusului aproape unica in segmentul mini, o experienta combinata nu numai cu placerea incomparabila a condusului sub cerul liber, ci si cu o eficienta remarcabila: MINI John Cooper Works Cabriolet consuma o medie de numai 7,1 litri/100 kilometri in ciclul de testare EU si limiteaza emisiile CO2 la 169 grame per kilometru.

MINI este pregatit pentru recorduri deosebite in ceea ce priveste eficienta nu numai la varful de gama al performantei, ci si la oricare alta clasa de performanta si putere. Aceasta caracteristica este evidentiata, spre exemplu, si de MINI One Clubman cu motorul ce dezvolta 70 kW/95 CP, care are un consum mediu in ciclul de testare EU de 5,4 litri/100 kilometri si un nivel al emisiilor CO2 de 130 grame per kilometru. In acelasi timp, noul model de intrare in gama Clubman isi dovedeste agilitatea atat de specifica marcii MINI prin acceleratia pana la 100 km/h in 11,6 secunde si printr-o viteza maxima de 183 km/h.

In segmentul motoarelor pe benzina, MINI One cu puterea de 55 kW ofera nu doar cel mai redus consum de combustibil si cel mai scazut nivel al emisiilor, dar si cea mai rapida si cea mai dinamica acceleratie. Consumul mediu de combustibil in ciclul de testare EU este de circa 5,3 litri/100 km, emisiile CO2 sunt de 128 grame per kilometru, iar acceleratia pana la 100 km/h se face in 13,2 secunde.

Dupa aceasta nou extindere a gamei de modele, MINI este acum capabil sa indeplineasca dorintele individuale ale clientilor cu si mai mare precizie si intr-un mod mult mai potrivit decat o facea anterior. MINI dispune acum de o varietate de patru motoare pe benzina si unul diesel, in timp ce MINI Clubman ofera trei versiuni pe benzina si una pe motorina, iar la MINI Cabriolet se poate opta pentru unul din cele doua propulsoare pe benzina. Alaturi de aceste modele, bineinteles ca sunt cele trei varfuri de gama care poarta emblema John Cooper Works.

O gama larga de optiuni pentru vopsea, pentru culorile, materialele si echiparile de la interior, precum si echipamentele si accesoriile speciale, permit chiar si celui mai pretentios client sa-si personalizeze propriul MINI in functie de preferintele personale, prin crearea unui model absolut unic.

Vizualizari: 1164