B-max, model ce va inlocui mult criticatul
Fusion, se va pozitiona sub
C-Max in gama
Ford si va incerca sa ofere stil si practicabilitate intr-un pachet compact, sustin creatorii sai.
B-max este incercarea constructorului american
de a cuceri clasa
MPV-urilor de mici dimensiuni.
In timp ce
Fusion nu are nici un avantaj in fata rivalior
Opel Meriva si
Renault Modus,
B-Max are stil pentru ca isi trage inspiratia de la
Fiesta. Plafonul este inaltat pentru mai mult spatiu. Farurile mari, bosajele proeminente si silueta zvelta dau un aer tineresc masinii.
Platforma de
Fiesta a fost lungita pentru a crea mai mult spatiu la interior. Desi designul interiorului seamana cu cel de
Fiesta,
Ford va pune accent pe calitatea finisajelor si a materialelor.
B-Max va primi, de asemea, un sistem de control asemanator lui
iDrive de la
BMW, care va debuta in curand pe
C-Max.
Vestea cea mai buna este ca modelul va fi echipat cu o gama noua de motoare de capacitate mica. Versiunile pe
benzina vor dezvolta intre 89 si 108 CP, cu un varf de gama de 1.6 litri si 148 CP. Fanii
diesel vor primi motorul de 1.6 litri
TDCi, in doua versiuni de putere: 89 sau 108 CP.
Productia
Ford-ului
B-Max incepe la
Craiova in 2010. Pentru primul an vor fi produse 100.000 de unitati, insa fabrica are capacitatea de a mari productia in cazul unei cereri crescute.