rss

Mitsubishi Evo X, pe ultima suta

  1. 26/04/2007
  2. Tags: Evo X, Lancer, Mitsubishi
Japonezii au dat publicitatii o serie de informatii despre varianta de serie a lui Evo X.

Nu trebuie, bineinteles, sa ne asteptam la vreo surpriza de proportii, exteriorul fiind aproape identic cu Prototype X, prezentat la inceputul acestui an.

Mici diferente exista totusi: sunt mai putine LED-uri incorporate in faruri, farurile de ceata au alta forma, jantele si pneurile sunt mai mici, respectiv oglinzile retrovizoare au fost micsorate o idee. Poate ca sunt si alte maruntisuri, dar acestea ne-au scapat si noua.

In ceea ce priveste conceptul de baza, acesta n-a suferit nici o modificare. Propulsorul este un patru in linie usor, dar foarte puternic (300 de cai-putere), tractiunea este integrala, dar Mitsubishi ne promite solemn ca noua masina va fi mai buna din toate punctele de vedere.

Legendarul agregat de 2 litri, turbo, nume de cod 4G63, a fost inlocuit cu unul nou care are un sistem de distributie variabila revolutionar, botezat MIVEC3.

Sistemul 4x4 (S-AWC2) este o evolutie a precedentului, electronica fiind capabila sa controleze atat franele, cat si distributia cuplului la roti.

In intregime noua este cutia de viteze robotizata, cu sase rapoarte, care este capabila sa schimbe mai rapid decat orice pilot din lume.

Se pare ca Evo X va fi primul über-Mitsu care nu va fi lansat in Japonia, el fiind disponibil la vanzare mai intai in SUA, pentru ca in Europa si in  Tara Soarelui-Rasare sa soseasca cu o minima intarziere.
Vizualizari: 1460