rss

Mitsubishi sarbatoreste 40 de ani de prezenta pe piata europeana

  1. 07/10/2013
  2. Tags: Mitsubishi

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) celebreaza  40 ani de prezenta continua pe cea mai strategica piata, piata europeana, de la prima prezentare oficiala, la Salonul Auto de la Londra, in octombrie 1974, pana la lansarea in Europa a “pionierului” Outlander PHEV la sfarsitul lui 2013.

In peste 40 de ani de activitate, vanzarile Mitsubishi Motors au crescut substantial in Europa: de la cele cateva unitati vandute la inceput, cu amanuntul, in 1975, in doar 4 tari, pana la rezultatul, de 92.411 unitati, al ultimului an fiscal, in cele 34 de tari, ale teritoriului comercial MME de azi (i.e. excl. Rusia, Ucraina si Kazakhstan), principalele trei piete ale sale fiind Germania (22,138 unitati), Marea Britanie (12,349 unitati) si Norvegia (5,697 unitati), toate fiind depasite de Rusia cu un volum al vanzarilor de 80,000 unitati.

Indiferent de complexitatea prezentei sale de-a lungul anilor, Mitsubishi Motors a ramas un jucator important pe piata europeana, mentinandu-si imaginea unui brand japonez diferit, sigur si eficient, ce si-a facut simtita prezenta in segmentele crossover (Outlander, ASX), SUV (Pajero) si pick-up (L200).

Pozitionarea a fost sustinuta de tehnologii avansate (de la motoare pe benzina cu injectie-directa, in 1995, pana la varianta Clean Diesel, de azi, de la autovehiculele electrice (i-MiEV in 2010), pana la diversele solutii de reducere a greutatii (designul Globall Small din 2012), de la primele sisteme de tractiune activa (“Dynamic 4” din 1987) la sisteme 4x4 extrem de sofisticate (“S-AWC” din 2008).

Vizualizari: 1557