Vanquish a avut o mare problema dintotdeauna: cutia seventiala cu sase trepte, nerafinata si inceata pentru pretentiile bolidului. Aceasta impreuna cu pretul mare ii cam speria pe unii clienti, care preferau sa ia calea concurentei.
Cei care au optat totusi pentru prestigioasa
marca britanica s-au plans constant de
transmisie, nici exteriorul de vis sau monstruosul
V12 de 528 CP nefiind de ajuns pentru a-i consola.
Momentul critic a fost atins cand si vocile din presa de specialitate “cantau” la unison despre cat de proasta este
cutia botezata ASM.
Constructorul britanic reactioneaza la aceste critici lansand o
versiune manuala, tot cu
sase trepte, capabila sa faca fata
momentului maxim de 577 Nm.
Vestea si mai buna este ca
manuala va putea fi montata si pe masinile care au fost livrate cu
transmisia secventiala. Costul operatiunii nu este tocmai mic (
13.250 lire sterline), dar pentru cine a dat banii pe un
Vanquish n-ar trebui sa fie o problema. Si, oricum, e mai bine decat sa fii nevoit sa-ti vinzi masina si sa mai pui bani sa o cumperi pe cea noua.
Noutate este si editia limitata (40 de bucati) a lui
Vanquish S, botezata
Ultimate Edition. Va fi disponibila doar in negru, iar modificarile se rezuma cu precadere la interior.
Seria limitata marcheaza, in acelasi timp, ca
Vanquish se apropie de sfarsitul carierei. Deocamdata nu se stie ce-l va urma, mai ales ca
Aston Martin este de vanzare si
Ford, cu siguranta, nu va mai investi deloc in acest moment.