© 2024 Auto.ro
Noul motor diesel i-DTEC de 1.6 litri, revizuit complet, de 1.6 litri, va intra in gama Honda Civic in Europa din martie 2018, oferind o combinatie remarcabila de performanta si eficienta. Noul motor este unul dintre primele unitati care urmeaza sa fie testate oficial in cadrul noului ciclu de consum si emisii de combustibil armonizat al vehiculelor usoare (WLTP), care intra in vigoare in acest an. In timp ce datele din testul familiar al noului ciclu de conducere european (NEDC) se bazeaza pe un profil de conducere teoretic, ciclul WLTP a fost dezvoltat utilizand datele reale de conducere stranse din intreaga lume. Prin urmare, este proiectat pentru a produce rezultate cat mai aproape de o experienta de conducere din lumea reala.
Honda a facut imbunatatiri semnificative ale motorului si sistemului de evacuare pentru a maximiza performanta in lumea reala. Imbunatatirile de eficienta pentru noul Honda Civic 1.6 i-DTEC au ca rezultat economia de combustibil si emisiile de CO2 incepand de la 3,7 l / 100 km si 99 g / km (in cadrul ciclului WLTP).
Imbunatatirile aduse combustibilului diesel utilizat pe motorul de 1,6 litri includ o reducere a frecarii cilindrilor, datorita pistoanelor din aliaj de otel crom-molibden, foarte durabil, precum si superfinisarii camasilor cilindrilor pentru a permite o miscare mai usoara a pistonului.
Motorul de 1.597cc utilizeaza acelasi sistem avansat de injectie a combustibilului de la Bosch ca si inainte si dispune de un turbocompresor mic, cu eficienta ridicata, cu sistem de recirculare a gazelor de evacuare de joasa presiune si cu un orificiu cu cap de cilindru cu tur de inalta presiune. Un arbore cotit usor, cu o greutate redusa, si un bloc al motorului turnat sub presiune, din aliaj de aluminiu, subtire, sub presiune, minimizeaza greutatea motorului. Pentru noul i-DTEC, au fost adaugate niste nervuri turnate suplimentare in blocul cilindrilor pentru a creste rigiditatea structurala si, in consecinta, pentru a imbunatati gestionarea zgomotului si a vibratiilor.
Noul motor Honda de 1.6 i-DTEC este, de asemenea, unul dintre primele motoare care urmeaza sa fie testate oficial prin masurarea emisiilor in conditii de conducere reala (RDE) pentru a valida NOx si nivelurile de emisii de particule. Motorul de propulsie diesel are un nou sistem de schimbare a stocarii NOx (NSC) cu catalizatori mai mari si un continut mai mare de metale nobile (argint, platina si neodim) care stocheaza gazul de oxid de azot pana la ciclul de regenerare. Un senzor de funingine detecteaza cu exactitate cand este necesar ciclul de regenerare, fapt ce duce la extinderea durabilitatii componentelor de evacuare.
Motorul 1.6 i-DTEC produce 120 CP la 4000 rpm si 300 Nm cuplu la 2.000 rpm, alimentand modelul Civic de la zero la 100 km / h in 10,4 secunde.
Asamblat de Honda in Marea Britanie la Swindon, motorul revizuit va fi disponibil atat pe ??versiunile cu patru usi, cat si in cele cu cinci usi ale celei de-a cincea generatii Civic.
O transmisie automata cu noua trepte va sustine in continuare optiunile de propulsie ale Civic la jumatatea anului 2018, reprezentand prima sa aplicatie vreodata intr-o masina cu doua roti.