© 2024 Auto.ro
Se pare ca sistemul, care te ajuta sa pleci perfect de fiecare data de pe loc, supune transmisia si motorul la un "stres" mult prea mare, ceea ce duce, relativ rapid, la defectiuni majore.
Mergand mai departe pe acest fir, fireste ca toti proprietarii vor cere lui Nissan sa le repare masinile in garantie (desi au existat cazuri in care fabricantul a refuzat acest lucru), ceea ce, in mod evident, ii va costa cam mult pe niponi, care mai bine renunta la tot sistemul launch control.
Rezultatul imediat va fi ca soferii cu abilitati medii vor atinge prima suta cu cel putin o secunda mai tarziu fara asistenta lui "big brother".
Gurile rele sustin ca Nissan stia foarte bine de aceasta problema, tocmai de aceea avertizeaza in manualul de utilizare a masinii ca ESP-ul nu trebuie decuplat cand launch control-ul este folosit, dar, probabil, spera ca fericitii proprietari vor tine cont de sfat.
Insa, cum era si normal - cred eu, posesorii de GT-R s-au grabit, de fapt, sa decupleze electronica, ca sa simta cat mai pe viu performantele promise de Nissan.