Cel putin asa sustin cei care au stat sa il cronometreze (neoficial) in timp ce parcurgea cateva tururi extrem de rapide pe clebrul Nurburgring, modelul japonez fiind, conform declaratiilor martorilor, mai iute ca un 911 Turbo si, atentie, mult mai rapid decat un Gallardo Superleggera!
Si astea toate de la un coupe care, chiar si in cea mai performanta dintre formule, va fi cu vreo 100.000 de $ mai ieftin decat un 911 Turbo.
Daca ceasurile “spectatorilor” nu mint,
Skyline GT-R este cu doua secunde mai bun pe tur decat 911 Turbo si cu o vesnicie de opt secunde comparativ cu Gallardo Superleggera, terminand un ocol pe Nurburgirng intr-un senzational timp de
7 minute si 38 de secunde.
Daca se mai scad cateva secunde pentru a corecta eventualele erori ale unui cronometraj manual, rezulta ca bolidul japonez este foarte aproape de mosntrul
911 GT2, care parcurge celebrul inel de la Nurburgring in 7 minute si 32 de secunde.
Vestea cu adevarat infricosatoare pentru producatorii de modele supersport vine insa abia acum: din cate se pare, versiunea spionata in timpul acestor teste nu era nici macar cea mai salbatica dintre ele! Precum bine se stie, Skyline GT-R va fi oferit in trei variante, cea mai slaba urmand a avea
480 CP si un pret de 57.000 de $, iar cea mai apriga (numita
V-Spec si usurata de aproximativ 100 kg)
530 CP si o eticheta pe care va sta scris
94.000 de $.
Cu alte cuvinte, ceea ce se anunta a fi supercar-ul anului va costa, in cea mai scumpa dintre versiuni, cu 97.000 de S mai putin decat un 911 Turbo, cu 126.000 de $ mai putin decat un Gallardo Superleggera si cu 79.000 de $ mai putin decat un
Ferrari F430. Iar vanzarile au inceput deja in
Japonia. Sayonara, gaijin…