Nissan vrea sa intre in clubul de 3.000 de dolari
- 21/06/2007
-
Tags:
Nissan, Tata Motors
Boss-ul grupului Renault-Nissan, Carlos Ghosn, a declarat ca partea japoneza analizeaza cat se poate de serios lansarea unui proiect de masina super-ieftina, dedicata pietei indiene, a carei pret final va fi de 3.000 de dolari.
Ghosn crede ca India are un imens potential pe acest segment de masini de buget si incearca sa recupereze terenul pierdut fata de
Tata Motors (foto), rivalul principal pe acest segment.
Nissan va lucra cu Renault, dar si cu un producator local. Desi noi romanii am avut surprize neplacute vizavi de masini promise la un pret si lansate la altul, daca e sa analizam posibilitatea ca un astfel de proiect sa devina realitate trebuie sa spunem ca
sansele sunt bune, doar si din cauza faptului ca mana de lucru si pretul furnizorilor locali sunt foarte mici.
Iar in aceste conditii, ar fi chiar
o greseala ca Nissan sa nu incerce. Cat despre momentul lansarii, Ghosn a fost secretos, dar a tinut sa spuna ca momentan se studiaza fezabilitatea proiectului si, in orice caz, va avea grija ca presa sa nu fie luata prin surprindere de acest nou produs.