© 2024 Auto.ro
Constructorul de la Ingolstadt promite ca viitorul Audi A7 va stabili noi standarde de performanta, eleganta si calitate in segmentul premium atunci. Noul model va fi lansat pe piata in iunie 2010 ca parte dintr-un program ambitios al nemtilor de noi modele care ar trebui sa sporeasca vanzarile companiei cu 50 % in urmatorii sapte ani.
In ultima vreme au aparut tot felul de randari si informatii despre noul A7, atat de multe incat, in clipa in care va fi dezvaluit oficial, mai mult ca sigur ca vom sti totul sau aproape totul despre masina.
Pentru asta, vinovati sunt in primul rand cei de la Audi, carora le-a scapat documente importante, cum ar fi cel legat de ofensiva productiei de noi motoare pana 2010 si cel cu programul de innoire a gamei de modele, de la cele 23 existente in momentul de fata, la 40 pana in 2015.
Acum, un nou document a transpirat dinspre Ingolstadt si a ajuns pe mana ziaristilor de la revista americana Autoweek, care au publicat noi detalii despre viitorul model coupe cu 4 usi pe care il pregatesc cei de la Audi. Nemtii vor produce atat o versiune A7 hard-top, cat si una soft-top, care vor face din Audi prima marca premium care realizeaza o decapotabila moderna absolut noua.
Variantele coupe si cabrio vor fi urmate de doua modele superperformante S7, una dintre acestea urmand sa fie propulsata de o versiune upgradata a motorului biturbo V10 de 5,2 litri de pe RS6, care va dezvolta, se pare, in jur de 600 CP si va avea un nou diferential.
Viitorul Audi A7 va fi oferit cu doua motorizari cu injectie directa, unul normal aspirat de 2,8 litri si 204 CP si unul supraalimentat de 2,0 litri si 300 CP - acelasi care se va regasi si pe Audi A6 facelift si noul S4. Varful de gama, V8 4,0 litri / 394 CP, va fi lansat in noiembrie 2010.
De asemenea, Audi dezvolta un nou sistem hibrid, care va propulsa mai intai noul Q5, iar mai tarziu, conform celor de la Autoweek, se va regasi si pe A7.