© 2025 Auto.ro
Noile BMW Seria 6 Cabriolet, BMW Seria 6 Coupe si BMW Seria 6 Gran
Coupe trebuie sa indeplineasca cele mai inalte asteptari
ale unui automobil sport de lux in privinta dinamicii, confortului, tehnologiei
avansate si elegantei si intaresc prezenta marcii intr-un segment de piata al
superlativelor, al pasiunilor si emotiilor puternice. Noile modele vor fi
prezentate in premiera la Salonul Auto
de la Detroit si isi vor face
debutul pe piata, inclusiv in Romania, in prima parte a anului viitor.
Noul BMW Seria 6 Cabriolet inseamna - in
egala masura - placerea exclusivista a condusului unei decapotabile, confortul
maiestuos al calatoriei si atribute de performanta. Realizat din stofa, soft
topul sofisticat de la Seria 6 Cabriolet se evidentiaza prin arhitectura unica
de "aripioara", completata de o luneta din sticla care se deschide
separat, si ofera posibilitati nelimitate de utilizare in orice sezon si un
confort acustic de neegalat.
Noul BMW Seria 6 Coupe intruchipeaza
caracterul clasic al unui grand tourer exclusivist. Caroseria cu doua usi denota
o estetica atletica si eleganta, in timp ce ambianta moderna a interiorului
este conceputa sa poarte patru persoane in experienta dinamica a condusului.
Datorita celor mai noi actualizari ale designului si sistemului de propulsie,
aparitia musculoasa si potentialul sportiv ale modelului cu doua usi se bucura
de un plus de forta.
Noul BMW Seria 6 Gran Coupe evoca un nou
echilibru intre excelenta dinamica, eleganta si lux. Cel mai nou membru al gamei
BMW Seria 6 combina performantele sportive si estetica unui coupe cu functionalitatea
extinsa a unui automobil cu patru usi. Proportiile distinctive si ampatamentul
mai lung potenteaza eleganta exteriorului. Interiorul modelului BMW Seria 6
Gran Coupe ofera confort luxos pe distante lungi pentru conducator si pasageri
sub forma a patru scaune full-size si un al treilea loc in spate care este
potrivit pentru calatorii scurte.
Designul nou pentru grila
BMW a radiatorului, bara fata si cea spate accentueaza latimea caroseriei,
precum si puterea si robustetea automobilului. Evacuarea este pusa in valoare
prin elemente de decor de dimensiuni mai mari. Nou dezvoltate, farurile LED
integrale, disponibile standard, emana o imagine sofisticata si vin cu o
interpretare nou a eblematicilor faruri duble BMW. Astfel lumina de faza scurta
este emisa din jumatatea superioara a celor doua cercuri duble, faza lunga este
pozitionata in partea inferioara, iar semnalizatoarele sunt acum integrate in
linia de accent superioara. Ca optiune sunt disponibile farurile LED adaptive
cu BMW Selective Beam cu functie de asistare a fazei lungi si efect antiorbire.
Modificaril pentru exterior
sunt completate si de o gama noua de
culori: Jatoba metalizat, Cashmere Silver metalizat, Glacier Silver
metalizat, Mediterranean Blue metalizat si Melbourne Red metalizat - adauga o
nota de prospetime. Optional sunt disponibile nou dezvoltatele jante din aliaj,
de 20 de toli, in design multi-spoke exclusiv.
Interiorul ofera o ambianta
exclusivista si noi suprafete de calitate. Noul display iDrive se remarca
printr-un design modern fara rama, iar interioul este acum marcat de folosirea
suprafetei negre high-gloss pentru zona centrala de de control a climei.
Sunt disponibile motoare cu sase cilindri dispusi in linie,
diesel sau benzina, si V8 benzina, toate cu tehnologie BMW TwinPower Turbo. Toate modelele cu motorizare pe benzina
beneficiaza de un sunet cu un plus de dramatism datorita unui sistem nou de
evacuare, disponibil santard, cu clapete pentru reglarea acusticii .
Performante sportive si
confort calatoriei sunt sustinute de o serie de sisteme inovatoare in segment asa
cum sunt barele stabilizatoare active,
Dynamic Drive, Integral Active Steering (directie integral activa). Sistemul de tractiune integrala BMW
xDrive asigura un plus de performanta dinamica. Cel mai rapid model
este astfel BMW 650i xDrive Coupe care realizeaza sprintul 0-100 km/h in
numai 4,4 secunde sutinut de motorul V8 pe benzina, de 330 kW/450 CP.
Cea mai noua generatie BMW HeadUp Display promoveaza
concentrarea pe drumul din fata. Folosind o grafica color 3D acesta ofera
informatii de navigatie, inclusiv banda care trebuie aleasa, preia mesajele de
eroare sau ofera informatii despre restrictiile de viteza sau depasire.
Variante de
model:
BMW 650i Cabriolet (BMW
650i xDrive Cabriolet): motor
V8 pe benzina cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (doua turbocompresoare, injectie
directa, VALVETRONIC). Capacitate: 4.395 cmc, putere: 330 kW/450 CP la 5.500
rpm, cuplu maxim: 650 Nm intre 2.000 si 4.500 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]:
4,6 secunde (4,5 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil*:
9,1-8,9 l/100 km (9,5-9,3 l/100 km), emisii CO2*: 213-208 g/km (221-217 g/km),
standard de emisii: EU6.
BMW 640i
Cabriolet (BMW 640i xDrive Cabriolet): motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie
BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injectie directa, VALVETRONIC).
Capacitate: 2.979 cmc, putere: 235 kW/320 CP intre 5.800 si 6.000 rpm, cuplu
maxim: 450 Nm intre 1.300 si 4.500 rpm. Acceleratie [0–100 km/h]: 5,5 secunde
(5,4 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil*: 7,9-7,6
l/100 km (8,4-8,0 l/100 km), emisii CO2*: 184-176 g/km (195-187 g/km), standard
de emisii: EU6.
BMW 640d
Cabriolet (BMW 640d xDrive Cabriolet): motor diesel, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW
TwinPower Turbo (turbocompresor in mai mult etape, cu presiune mare, cu
geometrie variabila a turbinei, injectie directa common-rail). Capacitate:
2.993 cmc, putere: 230 kW/313 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 630 Nm intre 1.500 si
2.500 rpm. Acceleratie [0–100 km/h]: 5,5 secunde (5,3 secunde), viteza maxima:
250 km/h. Consum mediu de combustibil*: 5,8-5,4 l/100 km (6,0-5,6 l/100 km),
emisii CO2*: 153-144 g/km (158-149 g/km), standard de emisii: EU6.
BMW 650i Coupe
(BMW 650i xDrive Coupe): motor V8 pe benzina cu
tehnologie BMW TwinPower Turbo (doua turbocompresoare, injectie directa,
VALVETRONIC). Capacitate: 4.395 cmc, putere: 330 kW/450 CP la 5.500 rpm, cuplu
maxim: 650 Nm intre 2.000 si 4.500 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 4,6 secunde
(4,4 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil*: 8,8-8,6
l/100 km (9,1-9,1 l/100 km), emisii CO2*: 206-199 g/km (217-213 g/km), standard
de emisii: EU6.
BMW 640i Coupe
(BMW 640i xDrive Coupe): motor pe benzina, cu sase
cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor
TwinScroll, injectie directa, VALVETRONIC). Capacitate: 2.979 cmc, putere: 235
kW/320 CP intre 5.800 si 6.000 rpm, cuplu maxim: 450 Nm intre 1.300 si 4.500
rpm. Acceleratie [0–100 km/h]: 5,3 secunde (5,2 secunde), viteza maxima: 250
km/h. Consum mediu de combustibil*: 7,7-7,4 l/100 km (8,2-7,9 l/100 km), emisii
CO2*: 180-172 g/km (191-183 g/km), standard de emisii: EU6.
BMW 640d Coupe
(BMW 640d xDrive Coupe): motor diesel, cu sase
cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor in
mai mult etape, cu presiune mare, cu geometrie variabila a turbinei, injectie
directa common-rail). Capacitate: 2.993 cmc, putere: 230 kW/313 CP la 4.400
rpm, cuplu maxim: 630 Nm intre 1.500 si 2.500 rpm. Acceleratie [0–100 km/h]: 5,3
secunde (5,1 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil*:
5,5-5,2 l/100 km (5,8-5,5 l/100 km), emisii CO2*: 147-139 g/km (154-146 g/km),
standard de emisii: EU6.
BMW 650i Gran
Coupe (BMW 650i xDrive Gran Coupe): motor V8 pe benzina cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (doua
turbocompresoare, injectie directa, VALVETRONIC). Capacitate: 4.395 cmc,
putere: 330 kW/450 CP la 5.500 rpm, cuplu maxim: 650 Nm intre 2.000 si 4.500
rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 4,6 secunde (4,4 secunde), viteza maxima: 250
km/h. Consum mediu de combustibil*: 8,8-8,6 l/100 km (9,4-9,2 l/100 km), emisii
CO2*: 206-199 g/km (219-215 g/km), standard emisii: EU6.
BMW 640i Gran Coupe (BMW
640i xDrive Gran Coupe): motor
pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower
Turbo (turbocompresor TwinScroll, injectie directa, VALVETRONIC). Capacitate:
2.979 cmc, putere: 235 kW/320 CP intre 5.800 si 6.000 rpm, cuplu maxim: 450 Nm intre
1.300 si 4.500 rpm. Acceleratie [0–100 km/h]: 5,4 secunde (5,3 secunde), viteza
maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil*: 7,8-7,5 l/100 km (8,2-7,9 l/100
km), emisii CO2*: 182-174 g/km (192-184 g/km), standard de emisii: EU6.
BMW 640d Gran
Coupe (BMW 640d xDrive Gran Coupe): motor diesel, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW
TwinPower Turbo (turbocompresor in mai mult etape, cu presiune mare, cu
geometrie variabila a turbinei, injectie directa common-rail). Capacitate:
2.993 cmc, putere: 230 kW/313 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 630 Nm intre 1.500 si
2.500 rpm. Acceleratie [0–100 km/h]: 5,4 secunde (5,2 secunde), viteza maxima:
250 km/h. Consum mediu de combustibil*: 5,7-5,4 l/100 km (6,0-5,6 l/100 km),
emisii CO2*: 152-143 g/km (158-149 g/km), standard de emisii: EU6.
* Date in conformitate cu
ciclul de testare EU, pot varia in functie de formatul anvelopelor specificate.
Toate datele privind performantele, consumul si emisiile sunt provizorii.
Performante
sport si lux - o combinatie cu traditie bogata la BMW
Noua gama BMW Seria 6 continua traditia BMW privind legendarele
automobile de vis, una care se intinde pe mai bine de 75 de ani. Prezentat in
1937, BMW 327 Sports Coupe era cel mai exclusivist model din portofoliul marcii
la acea vreme si imprumuta ADN-ul sporiv al legendarului BMW 328 care aducea
marca in prim-plan pe circuitele internationale.
Au urmat BMW 503 Coupe si
BMW 507 Roadster, care erau propulsate de primul motor cu opt cilindri cu carte
din aluminiu din lumea auto. Cele doua modele au fost adevarate simboluri de
design ale anilor '50 si si-au castigat numele de „ingerul baroc”. Din 1968,
BMW 2800 CS a deschis o era a automobilelor de lux, care a insemnat o noua
abordare pentru combinarea performantelor sportive si a luxului. In anii ce au
urmat pana in 1973, BMW 3.0 CS, BMW 3.0 CSi si BMW 3.0 CSL au continuat drumul
deschis de 2800 CS. Concepute pentru actiune in motorsport, aceste trei modele
s-au bucurat de numerosi ani de dominatie pe scena curselor. Pe sosea, ele au
reprezentat un reper de stil si o expresei a bucurie in performante superioare.
Cu incepere din 1976, aceste
caracteristici inconfundabile au fost grupate in portofoliul BMW sub denumirea
de model "6". Prima generatie BMW Seria 6 a stralucit nu numai prin
dinamica remarcabila, ci si prin tehnologia ultramoderna pentru confort si
siguranta. Succesorul prezentat in 2003 radia o imagine progresiva, aparitia
dinamica fiind completata de o gama larga de inovatii. Noile variante ale gamei
Seria 6 au deschis noi teritorii - si au imbogatit fundamental experienta
condusului in clasa de lux. Lansarea BMW Seria 6 Cabriolet in 2004 a adus placerea
condusului intr-un automobil sport exclusivist si, in premiera, placerea
tehnologiei avansate a fost combinata experienta unica a condusului decapotat.
Cel mai sportiv motor diesel cu sase cilindri din lume, introdus in 2007 pe
modelele BMW 635d Coupe si BMW 635d Cabriolet, a adaugat o alta fateta atractiva
placerii condusului oferita de automobilele din acest segment: cuplul si
puterea impresionante intr-o combinatie fara egal cu eficienta au fost calitatile
emblematice.