© 2024 Auto.ro
Porsche Romania a lansat, in cadrul unui eveniment organizat aseara in Bucuresti, noua berlina sportiva de clasa medie, Audi A4.
Masina este disponibila cu cinci versiuni de motorizare, care acopera o gama de putere de la 143 CP, la 265 CP.
Toate propulsoarele au la baza principiul injectiei directe de combustibil: tehnologia FSI pentru cele doua motoare pe benzina si sistemul common rail pentru motoarele TDI. Motoarele cu patru cilindri sunt supraalimentate prin turbocompresor.
Motoarele de pe noul A4 au un consum mai mic decat cele de pe generatia precedenta. In cazul propulsoarelor pe benzina, consumul a fost redus in medie cu 13%, iar pentru motoarele TDI, consumul a scazut cu 6%.
Noul model nu este complet diferit de predecesorul sau, dar a castigat in agresivitate, in special la partea frontala. Noul Audi A4 afiseaza un design sportiv si un caracter progresiv, intarit de farurile cu tehnologie LED, care sunt cu adevarat impresionante, care au fost imprumutate de la "fratele" lui, coupe-ul A5.
Noile linii ale design-ului exterior sunt mai ferme, dar mai elegante, fapt ce pozitioneaza Audi A4 drept un model etalon pentru zona premium a modelelor sedan compacte. Berlina a castigat 12 cm comparativ cu modelul pe care il inlocuieste, ajungand la o lungime de 4,7 metri.
Si latimea a crescut, cu 5 cm, in timp ce greutatea proprie a noului Audi A4 este mai usoara cu 10%. Consola fata a fost scurtata drastic, in timp ce capota si ampatamentul sunt mai mari acum.
Din punct de vedere tehnic, diferentialul a schimbat locul cu ambreiajul (sau convertorul de cuplu), facand posibila mutarea puntii fata cu 154 mm. Aceasta solutie inovativa asigura o distributie ideala a maselor pe cele doua punti.
Suspensia dinamica este complet noua, majoritatea componentelor fiind fabricate din aluminiu.
Noul Audi A4 este disponibil in Romania din luna octombrie a anului trecut, avand un pret de pornire de 24.100 euro, fara TVA.